Gå til innhold

Jeg fikk en strålende idé, hva nå?

nilsnilspils

Anbefalte innlegg

I går satt jeg for meg selv og kjedet meg mens jeg venta på kjæresten. Så plutselig datt en idé inn i skallen som jeg virkelig kunne ha tenkt meg å bygge videre på. Jeg vil si jeg har virkelig stor tro på idéen, men hvem kan hjelpe meg med å bestemme om det virkelig er noe å satse på?

Informative svar mottas med stor takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva var det igjen den "serien" som gikk på TV2? Skaperen? Kanskje google "skaperen" og se om du kan finne ut hvilket selskap som hadde med hjelp av Grundere og gjøre... Stå på!

Men først prøv og google ideen din og se om det er noen andre som har funnet på den (blir jo vanskelig)...

Endret av Deimos87
Lenke til kommentar

Godt det er flere av deg her i verden! Jeg får flere ideer hver eneste dag, men er under utdanning på høyere nivå og har ikke startkapital for å satse noe veldig enda.

Men jeg skal komme til poenget. Sjekk ut www.toppselger.no. De har fått samlet en stor masse mennesker som er intressert i akkurat dette. Her kan du få mange tips og råd for å unngå fallgruver i oppstartfasen. Kommer du med mer konkrete spørsmål, skal jeg også prøve å svare deg så godt jeg kan!

Vi trenger flere som sørger for egen lønn her i landet, så

Lykke til!

Endret av pralinaen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...