nilsnilspils Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 I går satt jeg for meg selv og kjedet meg mens jeg venta på kjæresten. Så plutselig datt en idé inn i skallen som jeg virkelig kunne ha tenkt meg å bygge videre på. Jeg vil si jeg har virkelig stor tro på idéen, men hvem kan hjelpe meg med å bestemme om det virkelig er noe å satse på? Informative svar mottas med stor takk! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Du KUNNE begynt med å fortelle hva ideen går utpå...noen detaljer vertfall...så andre kunne gitt deg tips? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Kjempeidé, slå til! Endret 6. november 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Hva var det igjen den "serien" som gikk på TV2? Skaperen? Kanskje google "skaperen" og se om du kan finne ut hvilket selskap som hadde med hjelp av Grundere og gjøre... Stå på! Men først prøv og google ideen din og se om det er noen andre som har funnet på den (blir jo vanskelig)... Endret 6. november 2007 av Deimos87 Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Kjempeidè, slå til! Ditto Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 KJØR PÅ! Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Som Paul Arden nevner i boka "It's not how good you are, it's how good you want to be.": "Do not covet your ideas. Give away everything you know, and more will come back to you. Ideas are open knowledge. Don't claim ownership." Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Kjempeidè, slå til! Ditto henger meg uten tvil med på dette her det er jo uten tvil en Kjempeidè trenger du investorer til ideèn din, så er det bare og ta kontakt Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Innovasjon Norge kan jo kanskje hjelpe deg? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Just det selskapet tenkte jeg på Lenke til kommentar
nilsnilspils Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Tusen takk for alle svar Det er altså bare en ide, ingen oppfinnelse! Jeg kan sikkert skrive mer om den ettersom jeg får sjekka litt ut forskjellige muligheter. Skal kontakte innovasjon norge, takker Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Vil ikke anbefale at du gjør det! Neida, slå til! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Du KUNNE begynt med å fortelle hva ideen går utpå...noen detaljer vertfall...så andre kunne gitt deg tips? Støttes. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Skjønner dere ikke? Han vil jo ikke at noen av oss skal rappe ideen hans Lykke til Nils! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Skjønner dere ikke? Han vil jo ikke at noen av oss skal rappe ideen hans Lykke til Nils! Jo eg SKJØNTE det,men faen..hvem gidder rappe en ide da? Han sitter sikkert på en multibillion ide? Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Godt det er flere av deg her i verden! Jeg får flere ideer hver eneste dag, men er under utdanning på høyere nivå og har ikke startkapital for å satse noe veldig enda. Men jeg skal komme til poenget. Sjekk ut www.toppselger.no. De har fått samlet en stor masse mennesker som er intressert i akkurat dette. Her kan du få mange tips og råd for å unngå fallgruver i oppstartfasen. Kommer du med mer konkrete spørsmål, skal jeg også prøve å svare deg så godt jeg kan! Vi trenger flere som sørger for egen lønn her i landet, så Lykke til! Endret 6. november 2007 av pralinaen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå