jes74 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hvilken driver skal jeg bruke til Geforce 8600m GT kortet som står i min Asus G2S. Kan jeg bruke Geforce-driveren som jeg finner på Nvidia sine sider? Lenke til kommentar
IsNoGoOd Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 nei, ikke fra nvidia sine sider. prøv å stikk innpå asus sine sider. der finner du de nokk Lenke til kommentar
Bengt2 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 funnet noen linker? lurer på det samme. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 eventuelt Laptopvideo2go.com Lenke til kommentar
jes74 Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Noen andre som vet noe om hvor jeg kan finne oppdaterte drivere? Jeg har i hverfall problemer med å finne de,,, Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Drivere til Bærbare grafikk kort er det ikke NVidia som har ansvar for å lage drivere til. Det er produsenten av bærbaren sitt ansvar. Derfor er det veldig sjeldent at driverene blir oppdatert. Lenke til kommentar
jes74 Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Hmm, skjønner. Ikke så mye å gjøre med det da. Uansett, takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå