SuperStoffer Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Har netopp lagd meg ny pc.. men når jeg har starta den opp og komt inn i xp så stopper alt opp på skjermen og hele bildet blir helt fucka! Bare masse firkanter i foskjelleige farger... dette skjer etter ca 30 sec hvis jeg bruker pcen.. når jeg lar den stå i ro så skjer det ingenting... Noen som har samme problem eller kan hjelpe? Pcen blir ikke for varm. har 28-29 grader på cpu Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Reset BIOS'en. Slå opp i instruksjonsboken hvis du er usikker på hvordan. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Det kan være fordi pc'en er for varm... Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Sjekk andre varmekilder! Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Sjekk andre varmekilder! Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Ikke skjermkortet som er defektsliter da ? Du har greid å instalere xp, men det vil ikke starte nå ? Har du greid å komme inn før ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå