netrex Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg var ikke aktiv her så lenge før jeg forsvant for en stund, men er hvertfall tilbake nå, mest for å delta i konkurransene som er her Grunnen til fraværet er skole. Jeg går på Sogndal Folkehøgskule faktisk, har det veldig morsomt her og det skjer utrolig mye her, så jeg har ikke hatt så mye tid til overs før for litt siden da jeg satt min egen PC i klasserommet og fikk internett på den Jeg går på Naturfoto som er veldig skøy, har vært på en del turer, men har tatt mest dokumentasjonsbilder da det også er morsomt, ikke kun natur. Bildene jeg har tatt så langt her tilgjengelige her: http://gallery.netrexx.net/main.php/v/SFHS/ Dette er ikke for noen form for kritikk, kun for å dele i tilfelle noen skulle ville se Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Dette er en mellomting mellom Off-Topic og ønske om bildekritikk (selv om du sier du ikke ønsker bildekritikk), så jeg har foreløpig flyttet tråden til Bildekritikkforumet. PS! Jeg var fotolærer på Sogndal Folkehøyskole tidligere. Må hilse Finn fra meg! Lenke til kommentar
netrex Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Jeg skal hilse ham. Jeg har lest reglene og kjenner til de, men mener at det er for analt til tider ang. emnetitler, så hvis det ikke passer kan det heller slettes. Jeg fant pussig nok ikke sletteknappen selv. Lenke til kommentar
magneska Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) analt Ja, av og til er vel det den beste løsningen Endret 6. november 2007 av magneska Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og er derfor blitt stengt. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg