Gå til innhold

Litteratur: Utgi egen bok?

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Er en skrivende gutt på 19, som nå befinner meg i en situasjon jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av meg.. Jeg skriver mye og lurer på hvordan man skal gå frem den dagen man bestemmer seg for at man gjerne vil dele "verket" sitt med andre?

Hvem skal man kontakte? Noen som har noen erfaring med dette, og kanskje vet om noen forlag som kan anbefales å kontakte? Jeg vet at enkelte forlag lar alle publisere sine egne bøker, men naturligvis vil jo det koste en hel del.. Er student, og har dermed ikke all verden av penger.. Hva gjør jeg da!?

Mvh: seig_mann

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får vel ta kontakt med et forlag om du ønsker å publisere gjennom det. Ellers har du alternativer som Lulu, som lar deg publisere på egenhånd, men forlag kan jo virke som en terskel for hvor god litteraturen din er og om den har et sted på markedet i følge dem og med gode ressurser for markedsføring.

Vedrørende formatet forlag ønsker å motta utkast får du nesten ta opp med et forlag, sende en epost eller ta en telefon til dem. Om det er standarder vet jeg ikke om det er, men så lenge en holder en fast form tviler jeg det vil være stort å pirke på, men bare still dem spørsmål, så har de sikkert svar liggende.

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...