gaffelure Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 hei ,jeg har kjøpt en toshiba x200 og den kom med vista ,eneste problemet mitt er at cubase ikke virker skikkelig med dette...jeg fikk beskjed om at jeg måtte prøve med xp ,det var garantert at det ville virke da sa han i butikken...hvordan skal jeg gå fram når jeg skal innstalere et ekstra operativ system... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) For dualboot må du først må du få delt harddisken opp i to partisjoner, så boote opp fra xp-cden og installere det på den partisjonen det er plass på En annen måte å kjøre begge på er å kjøre en virtuell xp-maskin i vista med f.eks vmware Endret 6. november 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 hei ,jeg har kjøpt en toshiba x200 og den kom med vista ,eneste problemet mitt er at cubase ikke virker skikkelig med dette...jeg fikk beskjed om at jeg måtte prøve med xp ,det var garantert at det ville virke da sa han i butikken...hvordan skal jeg gå fram når jeg skal innstalere et ekstra operativ system... http://www.hardware.no/guider/programvare/..._dualboot/43696 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå