Kake24 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Jeg har fått en pakke tilsendt med DHL, og under pakkesporingsinformasjonen står det "Levering ordnet, ingen informasjon forventet". Hva betyr dette? Jeg leste et annet sted at pakken kunne være sendt videre med posten og at det kan ta en stund før pakken kommer frem til meg, stemmer dette? Endret 7. november 2007 av Kake24 Lenke til kommentar
Gjest Arveen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 DHL har en helt utrolig kundeservice. Så jeg vil nabefale deg å ta en telefon. De hjelper deg nok med glede Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Det høres jo flott ut, da tar jeg en telefon jeg. Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Pakken blir kjørt frem med bil i morgen, hvis det ikke dukker opp noen problemer Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 "Levering ordnet, ingen informasjon forventet" Har jeg selv fått opplyst på sporingen de gangene jeg har fått varer med DHL. Da har det alltid vært et annet firma som har kjørt ut varene for de, siden DHL ikke har egne biler der jeg bor. Men har alltid fått full leveringsinfo pr telefon. Hadde vært interessant å vite om du også får varene med et lokalt spedisjonsfirma, eller DHL's egne biler? Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Det vet jeg dessverre ikke pga noen andre tok imot pakken for meg da jeg ikke var tilstede da pakken ble levert. Jeg hadde også kontakt med DHL via e-mail og der skrev de "Vi har utkjøringer man-fre mellom 10.00 og 16.00." Jeg tolker iallfall dette som at de kjører den frem selv, men jeg vet jo ikke Endret 11. november 2007 av Kake24 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå