Mazeking Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 ...vil jeg bare si at GTA Liberty Ciyy Stories funker jævelig bra på Ps3 selv om spillet er for ps2. Storkoser meg :!: Anbefales hvis dere begynner å få GTA abstinenser Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 hehe har det på psp, drar det frem stadig vekk når jeg vil drepe mennesker:p har også san andreas til ps2=) gleder meg vilt til gta 4.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Er det en ting jeg vet, er det at om jeg begynner spille GTA 3-spillene nå, blir jeg trolig så lei GTA at jeg aldri gidder å spille GTA 4 når det kommer. Jeg spilte gjennom double pack rett før SA kom ut, men da ble jeg så lei GTA at jeg ikke gadd å spille halveis en gang i SA. Har ennå ikke fullført det... Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Kan da aldri bli lei GTA? Tull og tøys! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 det jeg liker så godt med det, hvis man blir lei oppdrag så kan man bare frese rundt i flere timer og explore ++ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå