Øystein.F. Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Eit mysterium frå fortida, og indre strid i ei magisk fantasiverd. Gjer deg klar for årets vakraste eventyr. Les mer Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 wow, hadde ikke forventa det her at all:) har bare spilt demoen og syns fra da av at det virka unikt:) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Dette her må vere eit elsk eller hat spill Ser det for utrolig ujevn omtale rundt om. Personlig syns eg ikkje noe om demoen i heile tatt da:huh: Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Pokker, endå eit spel eg må ha? Vart ikkje imponert av den første demoen, men eg må kanskje gi det ein sjanse til. Har bomma grovt på førsteinntrykket før. Men når skal eg får tid til å spele alt saman? Kay Lenke til kommentar
kilik Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Oi, den var uventa. 5/10 fra Eurogamer og Edge. Får vel prøve demoen først. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Oi, den var uventa. 5/10 fra Eurogamer og Edge. Får vel prøve demoen først. Lat som jeg er, spør jeg her. Hva var ankepunktene til Eurogamer og Edge? Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) De 5'erne var vel fra en tidlig pre-release eller demoen hvis jeg ikke husker helt feil. Tror faktisk også at det var den japanske versjonen. Endret 6. november 2007 av LioKaiser Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Endelig en skikkelig omtale av spillet VG kan ta seg en bolle sammen med Rune-tosken. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Wow, mye høyere score en jeg hadde trodd før jeg leste, men nå skjønner jeg at det er verdig 9/10. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Liker ikke helt de snakke-boblene i "filmene" (alà tegneserie), var mer til irritasjon enn noe annet. Synes de kunne spandert på seg skikkelig video-klipp, men men det var nok meningen å ha det slik... Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Kommer nok til å kjøpe Folklore etter at jeg har komt meg gjennom alle høst og vinter release spillene. Gametrailers' omtale av Folklore var kanskje littegran pirkete på enkelte ting i spillet, men jeg var enig i det meste som ble sagt der. Har heller ikke prøvd Eternal Sonata enda (som jeg trodde jeg hadde pre-ordra, fant ut jeg ikke hadde det likevel, og så holdt på å bestille igår kveld), så det er nok av (J)RPG's for tiden til å holde liv i konsollene. Travle tider for gamere ialtfall... Lenke til kommentar
kilik Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Oi, den var uventa. 5/10 fra Eurogamer og Edge. Får vel prøve demoen først. Lat som jeg er, spør jeg her. Hva var ankepunktene til Eurogamer og Edge? Hva ankepunktene til Edge var vet jeg ikke, men Eurogamer, som testet den japanske versjonen tilbake i juli, Konklusjonen konkluderte med at med unntak av grafikken er spillet middelmådig: Folklore turns out to be one part boring adventure game, one part underdeveloped collect-em up, and one part standard dungeon crawl. The only aspect of the game that rises above the mundane is its technical polish and the vibrant creativity with which its imaginary worlds have been created - the vivid luminescence of the Fairy World, or the scratchy, Ian Miller-esque authenticity of the War World for example. Apart from that, it's totally average. Endret 6. november 2007 av kilik Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Spillet fikk 6/10 i Games også, så tror meningene om dette spillet er veldig spredd. 9/10 er nok kanskje i det høyeste laget, snitt ligger på 74/100 (metacritic.com) så det er nok ikke et dårlig spill. Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Demoen tok meg skikkelig på senga, hadde ingen forventninger. Men demoen viste seg å være knallbra etter min mening, så denne anmeldelsen tar jeg for god fisk. Sikkert kjøp. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg elsker dette spillet.. Veldig min type.. men, har hatt en pause fra det en god stund nå.. (GH3 spilling tok over..) Tenker jeg tar det opp igjen veldig snart.. Det er absoulutt ett bra spill! Og, godt å se en god omtale som ikke inneholder ordene "grelle farger"... Den omtalen var en katastrofe spør du meg.. Bra jobba Øystein! Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Spillet fikk 6/10 i Games også, så tror meningene om dette spillet er veldig spredd. 9/10 er nok kanskje i det høyeste laget, snitt ligger på 74/100 (metacritic.com) så det er nok ikke et dårlig spill. Også IGN ga det 9/10 i sin anmeldelse: http://ps3.ign.com/articles/824/824614p1.html Lenke til kommentar
Eccer Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Må si at dette spillet ser strålende ut. Har sett litt på videoene på ign, god! For håpe på en pc version iløp av 2007-2008, ellers MÅ jeg kjøpe meg en ny konsoll snart >_< Endret 7. november 2007 av Eccer Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jøss, Folklore er et spill jeg hadde null forventning til, men dette høres spennende ut! Kjempebra anmeldelse, Gamer.no har virkelig gått for å bli Norges beste spillside, dere gruser ihvertfall både Spillmagasinet og Gamereactor hardt mener nå jeg. Men, jeg har aldri spilt noen Final Fantasy spill eller noen som helst spill av fantasy typen, er da dette et spill som er en god start inn i fantasy genren? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Synes etter demoen å dømme at det her også var noe spesielt! Her ser en nok igjen at en skal ta annmeldelser av ting med en STOR klype salt. Spillet får alt ifra veldig dårlig til kjempe bra. Nok igjen det er så utrolig individuelt det her med annmeldelser... Bare sjekk her... http://www.gamerankings.com/htmlpages4/930085.asp Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Syns å huske i demoen så var kontrollene inverted.. fant ingen umiddelbar plass jeg kunne endre dette.. er det noen som kan bekrefte/avkrefte om det er inverted? Akkurat det var hat for min del da jeg synes det passer seg best å ta stikken opp for å titte opp, osv... flyspill og lignende derimot kan jeg skjønne det, men ikke i en sånn setting... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg