DementedAlbino Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Får ikke sjekket min msn konto for mail. Noen andre som har dette problemet? Lenke til kommentar
nucleus Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Jeg har ikke problemer, men stefaren min som sitter ute i loftstua 10 meter fra rommet mitt kommer seg ikke inn. Merkelig siden begge dataene deler internett gjennom nettverk. Har adsl fra nextgentel. Lenke til kommentar
MeG^ Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 skulle sjekke mailen min nå nettopp, og neida, siden er nede.. ikje bare er www.hotmail.com nede men også hele MSN opplegget...... lol :wink: Lenke til kommentar
The_Lobster Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 MSN Messenger funker perfekt for meg... samt Hotmail.com er null problem.. Kommer inn på under sekundet.. Har NGT Bravo... Meget rart... Jocke Lenke til kommentar
nucleus Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Skjønner ikke....har ingen problemer jeg heller med verken msn eller hotmail. Hva slags oppkobling har du? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2003 Skjønner ikke....har ingen problemer jeg heller med verken msn eller hotmail. Hva slags oppkobling har du? Har ngt. Msn messenger virker, men å sjekke mail er døfødt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Ingen respons fra www.hotmail.com her verken ved Ping eller Tracert. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 funker helt fint her .. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 dau her. ingen respons ved ping eller tracert her heller.. Lenke til kommentar
Mefisto Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Jeg kommer ikke inn på msn messenger for !¤#%¤#¤# Det forbanna nettverket til microsoft er nede hele tida jo, dette er så absolutt ikke første gang det skjer til meg!! Lenke til kommentar
hopless Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 MSn fungerer til meg, men når jeg trykker på linken for å lese nye mail så finner den ikke hotmail siden, med andre ord jeg får null respons fra hotmail.com Det funka helelr ikke i går kveld Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 joa,tror det er problemer med dns eller noe Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 min msn og hotmail funker fint har funka i heile dag Lenke til kommentar
john_a Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Det funker helt fint hos meg, men en kamerat kommer ikke inn! Er noe muffens Lenke til kommentar
RedScorpion Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Det er bare å bruke Telenors DNS server hvis dere ikke kommer inn... IP: 148.122.208.99 Edit: Var det noen som i det hele tatt prøvde dette? Lenke til kommentar
dp Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 jeg kommer heller ikke inn! nextgentel her.. Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 kommer ikke inn på hotmai.com men msn fungerer Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Kanskje mailen din ble slettet fordi du ikke har hatt kontakt med den på 30dager :wink: Mvh,Stian Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Jeg kommer ikke inn på messenger eller www.hotmail.com med denne maskinen. Men med min brors maskin funker messenger... Hotmail er død overalt, tror det begynnte i går kveld. Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 NGT her, ingen mulighet til hverken hotmail eller msn. Folk jeg har spurt på IRC kommer igjennom, og alle de har Telenor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå