Raste Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Noen som vet hvor jeg kan finne en billiug Playstation 3 Remote Control BD? Har tenkt til å kjøpe det, men vil helst ha det billig Takker for svar Mvh Raste Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Noen som vet hvor jeg kan finne en billiug Playstation 3 Remote Control BD? Har tenkt til å kjøpe det, men vil helst ha det billig Takker for svar Mvh Raste www.cdon.com Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) På play.com får du den for £15. Billigeste eg har sett. Selv kjøpte eg min på absoluttspill.no siden play ikkje hadde den på lager i den tiden eg skulle ha den. 700 innlegg! Endret 6. november 2007 av mafiaman Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Skal kjøpe den i butikk siden jeg trenger den i dag Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Her er det vel snakk om en forskjell på en førti-femti kroner eller så? Ser ikke helt poenget ... Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Har ikke sett den billigere enn 300kr på butikk. Er vel det den koster på f.eks. Platekompaniet. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 fikk min for 185kr levert fra play.com..... Absolutt billigst og uten toll. Skal du handle i butikk så gå i en butikk å kjøp den.. har du flere butikker å velge i, gå noen timer rundt å se om du kan spare 20kr... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Kjøpte på SpaceWorld istad, kjøpte den for 349 kr. Dyrt, men trengte den så orket ikke å vente Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Kjøpte på SpaceWorld istad, kjøpte den for 349 kr. Dyrt, men trengte den så orket ikke å vente Unnskyld at jeg spør, men hvorfor var det så viktig at du fikk kontrollen? Sixaxis fungerer da like bra? Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Kanskje han hadde en date han skulle imponere.. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Er vel letter å spole i pr0n filmer med fjernkontroll enn Sixaxis Endret 7. november 2007 av Mazeking Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Ja, det er en av fordelene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå