martyman1 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Noen som vet når neste firmware til K850i kommer? Tenker spesielt på synk blitz og autofokus, for å hindre mørke bilder v lav belysning. Eller må man levere inn tlf til sørviss ? M Lenke til kommentar
martyman1 Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Noen som vet? Noen som vet når neste firmware til K850i kommer? Tenker spesielt på synk blitz og autofokus, for å hindre mørke bilder v lav belysning. Eller må man levere inn tlf til sørviss ? M Lenke til kommentar
hernil Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Noen som vet? hvis ingen har svart på hele 2 timer midt på dagen er det jo god grunn til å bumpe... on topic: telefonen er helt ny, så hvis det ikke mange kjente bugs vil det nok ta et par måneder tenker jeg. har ikke hørt om andre tilfeller av det problemet du har, kan hende det ikke er et firmware relatert problem, og da må du nok på verksted med den tenker jeg. Endret 6. november 2007 av hernil Lenke til kommentar
martyman1 Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Noen som vet? hvis ingen har svart på hele 2 timer midt på dagen er det jo god grunn til å bumpe... on topic: telefonen er helt ny, så hvis det ikke mange kjente bugs vil det nok ta et par måneder tenker jeg. har ikke hørt om andre tilfeller av det problemet du har, kan hende det ikke er et firmware relatert problem, og da må du nok på verksted med den tenker jeg. Fra liste over kjente feil: - The flash doesn't always sync with the image capture, leaving dark photos in night conditions. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 da vet jeg ikke, vil tippe det tar minst et par uker. hvis det er et firmware problem så tror jeg ikke verkstedet kan gjøre noe med det. Lenke til kommentar
martyman1 Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 da vet jeg ikke, vil tippe det tar minst et par uker. hvis det er et firmware problem så tror jeg ikke verkstedet kan gjøre noe med det. Det står flere steder at ny firmware er tilgjengelig, men ikke for allmenn oppdatering. Hos SE må de vel kunne ha den nye firmwaren og oppdatere tlf ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå