BigJaffa Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Har merka dette når eg står i ferje køer og når eg skal tine isen på bilen. Etter 10min kveler den seg, når eg ser på turtalet så ligger den og hopper nett under 1000 og vil ikkje over. Kva kan vere gale? Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Diesel eller bensin? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Diesel eller bensin? Bensin, Golf 2 -91 mod Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Kveler den seg hvis du held litt høgre turtall med gassen når du står i ro? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Nei, kun når eg ikkje rører den... Men pleier å ruse den når eg høyrer at den vil stoppe da ligger turtalet på ca 700 til 900 og etter eg har rusa den litt så ligger den nett over 1000 Lenke til kommentar
Harkonnen Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Det skyldes vel at hjernen på de bilene fra VW har automatisk justering av tomgang. Har selv opplevd at tomgangen blir justert så lavt at motoren begynner å gå ujevnt på en VW fra 91. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Er det ikke no sånne voksventlier som pleier og ryke på de der? er litt av hvert som kan skje i forbindelsen med tomgangen på de golfene. kan høres ut som om det er noe automachock eller noe sånt som henger. Sjekk litt i gamle poster. Mener det skal stå en fin måte og sjekke hva som er galt et eller annet sted her inne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå