Gå til innhold

Gaming Baerbar PC

andiss

Anbefalte innlegg

Jeg er mye ute og reiser osv, jeg trenger en bra gaming baerbar, prisen skal vaere mellom 15000 til 18000

Har lett rundt, men har ikke funnet noe helt med det jeg leter etter, sA hvis noen vet om noen bra baerbare pure gaming pcr, sA vaer sA snill og hjelp meg ut.

PS : Det mA vaere baerbar. Takker for alle svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har sett mye pA alienware, har pA en mAte funnet den PC-en jeg vil ha der, men jeg lurer pA er det mulig og fA et Tastatur som har alle de norske bokstavene, eller at jeg fAr med en cd ellerno sAnn at jeg kan bare sette pA klistremerker pA de tastene ? for A fA de 3 siste bokstavene det engeslke tastaturet ikke har ?

Lenke til kommentar
har sett mye pA alienware, har pA en mAte funnet den PC-en jeg vil ha der, men jeg lurer pA er det mulig og fA et Tastatur som har alle de norske bokstavene, eller at jeg fAr med en cd ellerno sAnn at jeg kan bare sette pA klistremerker pA de tastene ? for A fA de 3 siste bokstavene det engeslke tastaturet ikke har ?

For å få de Norske bokstavene setter du tastaturopsettet til Norsk i operativsystemet og tastaturet oppfører seg som et norskt :)...tastene vil uansett se slik som de ser ut med mindre du klistrer noe over eller føler for å tusje elns ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...