andiss Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg er mye ute og reiser osv, jeg trenger en bra gaming baerbar, prisen skal vaere mellom 15000 til 18000 Har lett rundt, men har ikke funnet noe helt med det jeg leter etter, sA hvis noen vet om noen bra baerbare pure gaming pcr, sA vaer sA snill og hjelp meg ut. PS : Det mA vaere baerbar. Takker for alle svar Lenke til kommentar
zonko Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Har du noen tanker om størrelsen på maskina, siden du skal dra den med rundt tenkte jeg? Lenke til kommentar
andiss Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 17 tommer ikke noe annet en det Lenke til kommentar
andiss Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 har sett mye pA alienware, har pA en mAte funnet den PC-en jeg vil ha der, men jeg lurer pA er det mulig og fA et Tastatur som har alle de norske bokstavene, eller at jeg fAr med en cd ellerno sAnn at jeg kan bare sette pA klistremerker pA de tastene ? for A fA de 3 siste bokstavene det engeslke tastaturet ikke har ? Lenke til kommentar
Haaheim Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 har sett mye pA alienware, har pA en mAte funnet den PC-en jeg vil ha der, men jeg lurer pA er det mulig og fA et Tastatur som har alle de norske bokstavene, eller at jeg fAr med en cd ellerno sAnn at jeg kan bare sette pA klistremerker pA de tastene ? for A fA de 3 siste bokstavene det engeslke tastaturet ikke har ? For å få de Norske bokstavene setter du tastaturopsettet til Norsk i operativsystemet og tastaturet oppfører seg som et norskt ...tastene vil uansett se slik som de ser ut med mindre du klistrer noe over eller føler for å tusje elns Lenke til kommentar
baalzam Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Sats heller på en Dell XPS M1710 eller Dell XPS M1730, sier nå jeg. http://www.dell.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå