ThomasWH Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) FYI, hardwaren min ser dere når dere klikker på brukernavnet mitt. Det har ikke noe å si om jeg drar en "clean install" av XP (SP1) eller ikke: PC-en min er og blir treg - til tider. Av det som bør nevnes av mimme-konsumerende software kjører jeg permanent: Zonealarm, Antivir og Webroot Spysweeper.. I tillegg kjøres Maxthon ganske ofte. Denne pleier å ligge på 250MB eller mer. Særlig når jeg surfer merker jeg at ting stopper opp, hakker, lagger.. Kall det hva du vil! Jeg har ingen kjente (hehe) virus eller lignende snusk heller. Pagefile skal være optimal. Pr. dags dato kjører jeg en splitter ny HD med svært få filer på. Nesten ingen. Kan det være snakk om sliten hardware her? Jeg har ikke ny hardware, men den var raskere før. Noe har skjedd. "Utslitt" hardware, kan vel være mer korrekt å si. Kanskje jeg har det.. Who knows? Endret 6. november 2007 av ThomasWH Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Det er jo en gammel PC, men den skal jo ikke bli dårligere med tida... Lenke til kommentar
ThomasWH Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Det er jo en gammel PC, men den skal jo ikke bli dårligere med tida... Ja, det var det mye hjelp i.. Hehe! Jeg vet dette. Det er derfor jeg nå prøver å finne ut hva som evt. er galt. Noe er jo galt. Men dessverre er det bare sliten hardware som jeg tror kan være feilen her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå