Pufhead Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Hallo Har en Audi A4 1,8T 1997 og har lit problemer med automat giret mit når bilen er kald så hvis jeg har kjørt i sån 1min og stoper for kø eller no og skal til og gasse på så vil den ikke kjøre frem og så bråt så er det som den bare setter seg i gir og helle bilen spretter fremover noen som vet hva som kan være problemet? Endret 6. november 2007 av MR-X666 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Har du peilet og sett på tilstanden på olja? Lyser det i noen lamper? Lenke til kommentar
Pufhead Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Det lyser ikke i noen lamper og er ikke 100% sikker på hvor jeg kan se olja til giret Lenke til kommentar
Dipstick Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Det lyser ikke i noen lamper og er ikke 100% sikker på hvor jeg kan se olja til giret Ta en titt i instruksjonsboka for korrekt måte å sjekke girolja på. Lenke til kommentar
Matkaaja Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Og i den instruksjonsboka står det sikkert at du må oppsøke nærmeste Audiverksted!! Hadde samme problemet på min Audi. Det er ikke noen mulighet til å peile oljen slik som det SKAL være på en bil med automatgir!!! Det er meningen at oljen skal vare hele bilens levetid uten å skiftes, bare etterfylles! Galskap spør du meg. Anyway. du må på verksted å få de til å kontrollere oljenivået, det er garantert for lite olje på giret. Ha bilen inn på verksted annenhvert år og få skiftet olje på giret det lønner seg i lengden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå