Kenny000 Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 På http://www.hardware.no sier de at GeForce4 lanseres om en måned! KONGE!! Gleder meg, men lurer på hvor mye det vil koste!!!!! Nå kan vel ATI skjelve i buksene ? eller.....? Lenke til kommentar
Jdronnen Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Hallo ? E du steike skakk ? Du har "Geforce 3, og skal ha deg "Geforce 4"....snakker om å DRITE PENG DA ! latterlich Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 5. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2002 Kjøper jo ikke med engang dersom det koster like mye dom et GeForce3 i sin tid... Men det er jo alltid morro med nye kort da! (når jeg tenker meg om tviler jeg på at jeg kjøper det med mindre det er store forandringer) Ble kanskje litt ivrig der ja... Hørte jeg GeForce5 ?? [ Denne Melding var redigert av: Kenny000 på 2002-01-05 16:06 ] Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Har erfart at det lønner seg å kjøpe nytt skjermkort rett før det kommer noe nytt, da prisene er på bunnivå. Har akkurat bestilt et Creative (MSI) GeForce 3 Ti/200 som skal klokkes "litt" :smile: venter med å kjøpe enda et nytt et til GF5 kommer. Hvis det blir for dyrt, kjøper jeg heller et GF4 Ti/1000 som sikkert ikke koster så mye da :wink: Lenke til kommentar
Noty Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 AGP 8x ???? http://www.hardware.no/nyheter/desember01/...1/geforce4.html er det noen hovedkort som har det da??? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Nei, men det kommer jo snart Først kommer det Intel Pentium 4 hovedkort med 533 FSB og 8x AGP. Så, litt senere, kommer Via KT333A med 333 DDR-støtte og 8x AGP Lenke til kommentar
thoering Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Jeg hadde først Riva TNT 2 Ultra Nå har jeg GeForce 2 Pro Neste gang det blir nytt må det være et slags GeForce 4 Titanium Er jo ikke vits å bytte oftere da, man vil jo gjerne merke forskjell mellom oppgraderingene også!!! mvh Espen Thøring Lenke til kommentar
TVPR Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Solgte mitt Creative GF3Ti500. Huff, huff, huff. *Angre* Kjøper vel GF4 etter hvert, men skal tilbake til GF3Ti500 så snart jeg er ferdig med å modde kabinettet. Da kjøper jeg inn alt jeg trenger nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå