JerryG Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Natt til lørdag klarte en person å komme seg inn på en av SOLs administrator profiler og brukte muligheten til endre innhold på alle debattene som var lenket opp fra forsiden - samt en god del andre debattplugger. Denne personen ble fjernet lørdag formiddag, og vil ikke ha mulighet til å komme seg inn på samme måte igjen. For øvrig kan vi ikke garantere at det ikke kommer uregistrerte kommentarer med samme type innhold fremover. Datainnbrudd er en alvorlig kriminell handling, og SOL kommer selvfølgelig til å anmelde forholdet. I denne sammenheng så er det viktig for oss å påpeke at vi har full tillit til vår moderator Tordenstorm, som har fått uforholdsmessig mye ufundert kritikk og personsjikane rettet mot seg både før og etter denne hendelsen. For tips om evt overtredelser, kontakt: [email protected]. http://debatt.sol.no/content/datainnbrudd-...rdag-4-november SOL-redaksjonen blir ikke trodd Hvor er beviset? by Helt uenig onsøn, 11/04/2007 - 15:40 Dette skal vi tro på? Hva er poenget med enda et innlegg fra "SOL-redaksjon", der Tordenstorm roses opp i skyene? Hvor sannsynlig er et datainnbrudd, sammenlignet med muligheten for en utro tjener i egne rekker? Gjenskap gamle SOL - slik det var før sommeren 2006 - og avsett de moderatorene som sletter i vilden sky! Tordenstorm var en anonym nykommer som bragte bare elendighet med seg. Få ham avsatt! Hvorfor er det ingen M etter nicket ditt? by An0nym onsøn, 11/04/2007 - 16:20 Eller er du en kopi av SOLredaksjonen, med nick SOL_redaksjonen? Endret 6. november 2007 av JerryG Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Eeh? Kom hit da vell. Drop sol.no debattforum. Og uansett finnes det sikkert noen uhyggeligheter her ute og går, maktsyke personer osv. Endret 6. november 2007 av Deimos87 Lenke til kommentar
JerryG Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 (endret) En av de tidligere moderatorene har en melding: SE HER ALLE! Datainnbruddet sist lørdag. Publisert november 5th, 2007 by il.primo Jeg har i telefonsamtale med ledelsen i SOL fått informasjon om at SOL-redaksjonen har lagt ut en redegjørelse om datainnbruddet på debattsiden Norsk Politikk og Kristendom. Jeg fant innlegget på det forumet, mens på NP er det selvfølgelsig slettet så fort det kom opp. De lovet å legge det hit en gang til, så følg med. Det er i alle fall ingen tvil om at denne meldingen er ekte, og ikke noe som en eller annen utro sjel har moret seg med å fabrikkere. Æresord! Lørdag? by boogie_man onman, 11/05/2007 - 19:17 Vil det si at alt som skjedde Fredags ettermiddag og kveld ansees som normalt? I såfall vet jeg ikke om jeg ønsker å benytte mer tid på dette forumet. -Fredag ettermiddag i 18-tiden ble et vilkårlig innlegg om Eu slettet uten at det brøt med retningslinjene -Litt senere samme ettermiddag ble et innlegg forfattet av meg selv med en link til Dagbladet som omhandlet konspirasjon REDIGERT av en annen person og linken fra Dagbladet var bytter ut med en av jøde-tronds *blå-filmer* -Og utpå kvelden ble et annet innlegg forfattet om meg som omhandler Halloween,som forøvrig lå på førstesiden,redigert det også og fikk en av jødetronds psykovideoer som hovedbestående i innlegget. Dette er jo helt bort i natta og viser bare at man ikke har kontroll på HVA som skjer og NÅR det skjer! Endret 6. november 2007 av JerryG Lenke til kommentar
JerryG Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Trusler Publisert november 4th, 2007 by raggar007 Sendt: 2007-07-06 15:53 Til: il.primo Tittel: RE: RE: Da er det vel Halloen :-) Nja...denne Trond typen tror jeg ruser seg på et eller annet.... men hva?? Noe sterkt er det ihvertfall. Han blir i dag eller Mandag anmeldt av Sol og meg. Han har kommet med trusler via Apost til meg! Og slik kan vi ikke ha det. Håper påtalemakten kan stenge han ute fra nettet en stund... Cruisedager har vi vettu :-) Og Tahiti festivalen :-) Kr-sund er en kjekk by å leve i. Og skulle du lure på noe ang moderator rollen eller noe i den retningen er det bare å spørre. Kjekt om du forteller meg hvilke nick du bruker ureg, slik at jeg ikke sletter de ;-) Jeg kan av og til skrive ut min frustrasjon via et annet ureg, nick. Skal fortelle deg om det senere. Jeg bruker av og til dette nicket " !!! " En riktig god helg til deg å dine også. mvh.raggar Misbruk by Politiet onsøn, 11/04/2007 - 12:29 Vi sto langs veien og ventet i flere timer, men vi skjønte etterhvert at det ikke var noen fare på ferde, og at dere bare ønsket å få koblet Halvorsen fra nett. Slikt misbruk av styrkene våre aksepteres ikke! Mvh Politiet personlig hodeavrivning by raggar007 onsøn, 11/04/2007 - 12:43 Fra: raggar Sendt: 2007-06-26 21:05 Til: il.primo Jødehateren skal jeg personlig rive hode av når jeg finner ut hvem han er! Hadde jeg vist hvem svinet var så...... Jaja, du ser jeg har nok å slite med. Og det uten å få 5flate øre for det! mvh.raggar Slå av en prat? by politiet onsøn, 11/04/2007 - 12:54 At De tar på Dem gratis arbeide får være Deres problem, "Raggar'n". De kan ikke bare gå hen og rive av hodene på debattantene. Vi kommer opp en liten tur for å slå av en prat http://debatt.sol.no/content/trusler Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Du trenger ikke kopiere alt som står på sol.no inn hit, vi kan bare gå inn å lese på sol.no selv vettu Endret 6. november 2007 av Deila Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Du trenger ikke kopiere alt som står på sol.no inn hit, vi kan bare gå inn å lese på sol.no selv vettu what he said. dette er et diskusjonsforum. ved å klippe og lime fra andre sites blir det et referat og ikke debatt. tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg