arenei Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Jeg skulle gjerne hatt en hatt.. men hvilke butikker selger hatter i Oslo/Ski? Ser spesielt etter "partyhatter", "fedorahatter" el.l. Var innom H&M på Ski men de hadde labert utvalg (ingen hatter), ..skal være så billig som mulig Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Ville ha tatt meg en tur innom. http://www.hattebutikken.no/ Lenke til kommentar
alfur123 Skrevet 13. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2009 apropo dette med hatt. Hvor får man tak i en malerhatt? sånn kunstnerisk hvis dere forstår hva jeg mener. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg skulle gjerne hatt en hatt.. men hvilke butikker selger hatter i Oslo/Ski? Ser spesielt etter "partyhatter", "fedorahatter" el.l. Var innom H&M på Ski men de hadde labert utvalg (ingen hatter), ..skal være så billig som mulig Er det type karneval du tenker, eller skal det være flott og fint? Lenke til kommentar
HellsBells Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Mona Strand, har også hattebutikk i Ullevålsveien, har veldig flotte hatter, luer og hodeplagg. Lenke til kommentar
Mipp Skrevet 19. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2009 Second hand. Sikkert mange forskjellige hatter, til en billig penge. Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 apropo dette med hatt. Hvor får man tak i en malerhatt? sånn kunstnerisk hvis dere forstår hva jeg mener. Du finner det nok hvis du googler beret! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 apropo dette med hatt. Hvor får man tak i en malerhatt? sånn kunstnerisk hvis dere forstår hva jeg mener. Du finner det nok hvis du googler beret! Kan prøve alpelue òg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå