Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Men vet ikke hvordan. Kan de som som akkuratt det samme hovedkortet forklare meg hva jeg skal gå på biosen? Vil ikke ødelegge noe :ermm:

Hovedkortet heter Asus P5N-E SLI, nForce-650i SLI, ATX, Socket-775, GbLAN, DDR2, 2xPCI-Ex16

mvh Artjom

Endret av Artjom
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men vet ikke hvordan. Kan de som som akkuratt det samme skjermkortet forklare meg hva jeg skal gå på biosen? Vil ikke ødelegge noe :ermm:

Hovedkortet heter Asus P5N-E SLI, nForce-650i SLI, ATX, Socket-775, GbLAN, DDR2, 2xPCI-Ex16

mvh Artjom

Skjermkort? :dontgetit: Skjermkortet har ingenting med klokking i BIOS å gjøre. Skjermkortet klokker man i Windows ved hjelp av forskjellige programmer. Regner med der er CPU/RAM/HK du mener? Da må du fortelle hvilken CPU og RAM du har i tillegg til hovedkort. Det finnes flere guider og tråder om hvordan klokke her på forumet, let litt så finner du!

Lenke til kommentar
Men vet ikke hvordan. Kan de som som akkuratt det samme skjermkortet forklare meg hva jeg skal gå på biosen? Vil ikke ødelegge noe :ermm:

mvh Artjom

Skjermkort? :dontgetit: Skjermkortet har ingenting med klokking i BIOS å gjøre. Skjermkortet klokker man i Windows ved hjelp av forskjellige programmer. Regner med der er CPU/RAM/HK du mener? Da må du fortelle hvilken CPU og RAM du har i tillegg til hovedkort. Det finnes flere guider og tråder om hvordan klokke her på forumet, let litt så finner du!

Nei, skrev feil :p det var hvovedkortet :thumbup: Jeg har en q6600(ikke GO) og Corsair DDR2 RAM 2gb.

Endret av Artjom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...