m0g1e Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Har til nå funnet meg 2 stk: Quanta Bluefish(tror jeg det var..) Likevel håpet jeg på å finne noen som tilbyr WYSIWYG. Er opptatt av å kunne arbeide raskest mulig med å få til en webside Om det er mindre kompliserte linuxprogrammer enn disse, men som likevel tilbyr WYSIWYG, vil jeg gjerne høre om noe Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 NVU er det en stund siden jeg testet sist, men mener den var helt ok. For øyeblikket bruker jeg kun gedit. Hvis du virkelig skal lage sider i en fei på en noe uelegant måte, går det an å lage html-sider i OpenOffice Writer også! Lenke til kommentar
05t3k4k3 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 NVU er helt greit viss du likar WYSIWYG Meg eg likar best Quanta, føler at eg har meir kontroll. Lenke til kommentar
m0g1e Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 hm.. NVU var det ja. Mener A ha prQvd det fQr. Takk for forslagene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå