toreide Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Jeg prøver å laste ned video fra mitt Canon MV550i via den integrerte 1394-porten, også via et eget 1394-kort. Bruker både Adobe Premiere v6.02 og Pinnacle Studio v7.0. Problemet arter seg ulikt i begge programmene. Premiere: den dropper frames under overføring, hakkete lyd. Studio: hakkete bilde og lyd. Noen ideer om hva som er galt? Alt fungerte perfekt på mitt forrige oppsett. Virker da sannsynlig at det har noe med hk å gjøre. Kjører W98SE og beta bios 1002. Lenke til kommentar
erke Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Jeg har det samme problemet med mitt Cannon 550i og A7N8X (DL). Her påstås det at overføringen til disken ikke tilfredsstiller hastigheten programmet forlanger. Jeg bruker Studio 8, og jeg har prøvd Videoworks med ekstern IEEE. Jeg lurer på hva som kan være feil? Har du funnet ut noe. (Jeg kjører forøvrig med en 1400 Atlon som ikke lar seg kjøre fortere enn 1050 på dette kortet) Hadde aldri problemet med det gamle kortet, Abit KT7. Lenke til kommentar
*Gaute* Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Jeg fikk min firewire til å fungere fint riktinok med ftp mellom meg og en shuttle barebone maskin da. Lenke til kommentar
*Gaute* Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Jeg fikk min firewire til å fungere fint riktinok med ftp mellom meg og en shuttle barebone maskin da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå