mfb Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Har vista med 64 prosessor x2. problemet da er at mitt symantec anitivirusprogram da ikke funker og har ikke penger til å kjøpe nytt antivirusprogram. Er det noen gratis bra antivirusprogram jeg kan laste ned på internett? Lenke til kommentar
mfb Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 trenger kun et gratis anitivirusprogram. vet det er mange som ligger på internett men vet ikke hvem av de som er bra Lenke til kommentar
norbat Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) AVG free edition eller Avira skulle være et bra alternativ. Endret 6. november 2007 av norbat Lenke til kommentar
mfb Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 hvis jeg installerer windows xp professional 32 bit kan jeg da bruke min symantec antivirus? denne antivirusen brukte jeg når jeg hadde en eldre pc som var 32 bits, men siden systemet er 64 bit på den jeg har nå, fungerer det da i et 32 bits OS eller blir det automatisk 64 bits siden jeg har det på systemet mitt? Lenke til kommentar
covah Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Du kan fint kjøre et 32-bits OS (feks. vanlig Windows XP eller Vista-32) på en 64-bits prosessor (motsatt går ikke). Sålenge du har en 32-bits Windows installert, fungerer antivirus programmet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå