naXoz Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hel jeg lurer på hva en PTS-Kabel er og hvordan er denne oppbygd, og hvor benyttes den ? Kan noen svare meg på dette? det er ganske viktig, innlevering i morra, dette er en av mange spørsmål;/ takk Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Da har du vel en lærebok og se i. Eller en form for kataloger... Lenke til kommentar
naXoz Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 står ikke i boken, har ikke en katalog heller... kan noen si det.. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Synd at du ikke finner ut. Det var sykt vanskelig og finne noe på google (PTS Cable)... Tror det er en signalkabel... Lenke til kommentar
naXoz Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 fant ut at det er en kabel som brukes til komunikasjons kabler, men hvordan er de oppbygd? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Så et bilde av en slik kabel. Skal se om jeg finner den. Redigerer innlegget da... Edit: www.bewator.com/_internal/cimg!0/3pt725nbiqlmn Tekst: http://www.bewator.com/se/products/index.x...ACC_CABLES/p112 Var ikke så meget jeg kunne finne. Endret 6. november 2007 av Deimos87 Lenke til kommentar
naXoz Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Ok, takk for hjelpen:) det får holde.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå