Jakoozie Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Hei. Jeg har en samsung dvd-brenner. Husker dessverre ikke hva den heter, kjøpte den før sommeren for 149 kr. Ikke noe kvalitetsvare sannsynligvis. Problemet mitt er at maskinen ikke kjenner igjen drevet som DVD-brenner. F.eks hvis jeg går inn på brenning i media player står det "ingen dvd-brenner funnet" eller noe lignende. Et annet spm, jeg har en brent DVD med noen filer innpå som drevet ikke klarer å lese. Det går fint med spill og alt annet, dette er den første brente DVD-en jeg har prøvd, og den funket på en annen PC. Endret 5. november 2007 av Jakoozie Lenke til kommentar
mlek Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hei, Har du brukt den på PC-en før? Er driveren oppdatert? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Hei, Har du brukt den på PC-en før? Er driveren oppdatert? Nei den er ikke brukt før til annet enn å spille spill (DVD-plater...) Driveren er ikke oppdatert, trodde ikke dette var nødvendig.. Lenke til kommentar
mlek Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Har du flere spillere på IDE-kanalen? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Nei. Har ikke lastet ned noen drivere. Burde jeg det? Siden funka med en gang med spill osv så trodde jeg dette var noe som ikke trengte installasjon.. Endret 6. november 2007 av Jakoozie Lenke til kommentar
mlek Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Nei. Har ikke lastet ned noen drivere. Burde jeg det? Siden funka med en gang med spill osv så trodde jeg dette var noe som ikke trengte installasjon.. det er sikkert ikke nødvendig hvis den har funka før. Er det flere optiske enheter koblet til maskina? Funker de? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå