Tomzern Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Hjelp!! Jegn klarer ikke å finne ut hvordan jeg kommer inn i bios på søstern min sin PC. :oops: ..Det er en Compaq Presario...Det står bare Compaq med rød skrift helt til WindowsXP begynner å laste inn..Ikke noe annet en Compaq...Vet dere hvordan?? Setter pris på fortest mulig svar På forhånd takk! Hilsen Tomzern Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Hvis jeg ikke husker feil, må du trykke F10 under bootingen. Lenke til kommentar
dajjan Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Hadde selv engang en compaq presario,da var det intens trykking paa F4 som l0ste den floken...pr0v det Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 f11 har også vært en gang. sjekk siden dems Lenke til kommentar
Procli Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Hadde samme problemet selv.. Prøv enten F5, 8, 9, 10 eller DEL! Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2003 takk for kjapp respons! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 takk for kjapp respons! Og fant du løsningen? Post heller tilbake om du fant løsningen og hva du gjorde slik at andre kan ta nytte av det Men, normalt sett så skal det være F10 som er alternativet for å komme inn i BIOS på Compaq maskiner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå