MrUrge Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hvorfor får man vondt i øra når man bruker headsett over lengre tid? Jeg får det ikke av ørepropper eller koss headsettet, men andre headsett.. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Kan det være at headsette klemmer for mye? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 hadde et sony headset en gang i tiden som jeg fikk vondt i øra av å ha på men jeg tvang meg gjennom det. nå har jeg store gode headphones jeg ikke kjenner at jeg har på engang. vært å legge litt penger for å slippe å plages Lenke til kommentar
Thel Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Ikke bare slipper du å plages, men får også ofte mye bedre lyd utav å legge litt penger i det;) Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Ikke bare slipper du å plages, men får også ofte mye bedre lyd utav å legge litt penger i det;) med plages mener jeg ikke bare smerter, men også ubehag grunnet dårlig lyd Lenke til kommentar
Thel Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Meget godt poeng Henrik2k! Stopp selvplagingen nå Lenke til kommentar
Simen_M Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hadde det samme problemet med et koss sb45 en gang i tiden. Men ørene mine ble nok herdet etter hvert ettersom jeg nå kan sitte i timesvis med headsett på hodet uten å kjenne noe Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Bruker også få ondt av og til. Irriterende. Lenke til kommentar
lain Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Derfor man kjøper headset som passer hodet/ørene av god kvalitet. Jeg kan f.eks brukek hd515 i 20timer+ uten at det merkes. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg sitted med sennheiser 280 pro i kanskje 12 timer uten å merke noe, men kan bruke andre headsett å få vondt etter 30 min. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Anbefaler Trust! Daniel Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg har Koss PortaPro og får vondt av å ha dem på mer enn 10 min i strekk. Fryktelig ubehagelige hvis man har litt større ører enn en 2-åring :S Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Anbefaler Trust! Daniel QTF! Hadde ett trust headsett, ble dessverre ødelagt, men er det beste jeg har hatt. Lenke til kommentar
Soldierr Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg får vondt i ørene av koss porta pro. Skjønner ikke hvorfor alle bruker det o_O Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Ønsk deg et nytt til jul. Sitter selv med headset opptil flere timer om dagen, og et godt headsett er vitalt hvis du har lyst til å bevare formen på ørene og hørselen hvertfall til du har fylt 25, eller noe der omkring. Endret 6. november 2007 av fredrikg- Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Ønsk deg et nytt til jul. Sitter selv med headset opptil flere timer om dagen, og et godt headsett er vitalt hvis du har lyst til å bevare formen på ørene og hørselen hvertfall til du har fylt 25, eller noe der omkring. Har aldri hatt problemer med Portapro, men Sb45 er jævlige i lengden. Helt klart sitter jeg med Sb45 lenger, og det er også varmere. Lenke til kommentar
CrashTestDummy Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Alstå skal du høre på musikk i flere timer, må du da bruker klokker som dekker ørene, som feks nevnt over her: Sennheiser HD serien osv. selv bruker jeg HD 595, anbefales. Lenke til kommentar
fre4k Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Kaskje fordi det er metal greier på headsettet og da kan du få vondt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå