MooseOnTheRun Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hei! Skal kjøpe bundle packen med 2 spill og kontroller, men er egentlig ikke så veldig interessert i spillene man får med, hvertfall ikke motorstorm. Så er det noen som vet om noen butikker som jeg kunne byttet et av de mot skate og det andre mot en tilgode lapp eller no, som jeg kan bruke på assassin's creed eller CoD4 Har skjønt at de fleste butikkene prøver og bli kvitt de to spillene så er ikke bare å gå hvor som helst har jeg skjønt... Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 EBgames. Men du får ikkje mye for de. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 en kamerat av meg kjøpte bundel på spaceworld, så bare sa han til de der at han ikke var særlig intressert i de 2 spilla, så fikk han bytta de mot fifa og dirty og fikk en tilgode lapp på 100kr, i og med at motorstorm er verdt 650 og samme med resistance, mens dirt og fifa er bare 600 per stykk:) hvor kjøpte du bundelen? Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 skal kjøpe i morgen:) Gleder meg! Skal koste 5000 der jeg kjøper den, har hørt de selger den til det på Elkjøp? Tror ikke de gjør det på spaceworld men kan jo kanskje bytte spillene der for det... Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 den skal ligge for 5000 de fleste steder nå vil jeg tro=) men bare spør før du kjøper om det er mulighet for å få bytta spill =) Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 ok! takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå