Gå til innhold

Reparasjon av kamera

Anbefalte innlegg

I slutten av Juli måned leverte jeg inn mitt digitale kamera (som jeg kjøpte i mai 07) til reparasjon i butikken jeg hadde kjøpt det i, da det falt i bakken og objektiv ikke ville komme ut. Hadde forsikring som dekket alle utgifter av reparasjon. Da jeg fikk det igjen den 20. oktober, var det mange knapper som ikke virket og det hørtes ut som om det var sand inne i kameraet. Jeg leverte det tilbake igjen, og fikk beskjed om at jeg skulle få vite når kameraet kom til å være ferdig i løpet av en uke. Har enda ikke fått noen beskjed.

Synes det har tatt litt vel lang tid nå, og lurer derfor på om jeg har noen rett på å klage. Håper det er noen snille medlemmer, som kan svare meg på akkurat dette :) Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I slutten av Juli måned leverte jeg inn mitt digitale kamera (som jeg kjøpte i mai 07) til reparasjon i butikken jeg hadde kjøpt det i, da det falt i bakken og objektiv ikke ville komme ut. Hadde forsikring som dekket alle utgifter av reparasjon. Da jeg fikk det igjen den 20. oktober, var det mange knapper som ikke virket og det hørtes ut som om det var sand inne i kameraet. Jeg leverte det tilbake igjen, og fikk beskjed om at jeg skulle få vite når kameraet kom til å være ferdig i løpet av en uke. Har enda ikke fått noen beskjed.

Synes det har tatt litt vel lang tid nå, og lurer derfor på om jeg har noen rett på å klage. Håper det er noen snille medlemmer, som kan svare meg på akkurat dette :) Takk.

Kjedelig da.. få tilbake ett kamera med feil på etter rep. Det jeg gjerne vil vite er merket på kameraet og hvilken forretning det ble levert inn til. Dette er jo ingen garantireperasjon eller noe sånt, men det hadde vært greit å høre hvilken av disse "superforsikringene" som virker slik som dette.

Lenke til kommentar

Kjedelig da.. få tilbake ett kamera med feil på etter rep. Det jeg gjerne vil vite er merket på kameraet og hvilken forretning det ble levert inn til. Dette er jo ingen garantireparasjon eller noe sånt, men det hadde vært greit å høre hvilken av disse "superforsikringene" som virker slik som dette.

Kameraet er Nikon Coolpix P5000, kjøpt på Expert :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...