LiMax Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg er ny finner ikke hvor jeg skal legge inn et innlegg. Prøver her: Min interne CD fungerer ikke mer og jeg prøver reinnstallere fra ekstern Iomega dvd stajon. Ved å sette inn XP-cd så får jeg beskjed om at windows som ligger på maskina er nyere enn CD plata jeg har. (Har tidl. bare reinnstallert ved å bruke F12 og innstallere på ny rå partisjon.) CD plata har service pack 1. Har innstallert s.pack 2. Når jeg kommer til valget om å boote på cd rom divice stopper alt og windows slår seg på igjen!! Er dette for at det ikke finnes en cd rom som funker? Er det en annen mulighet for å få reinnstallert windows? Det er veldig tregt.....Dette er en 2000 modell pentium 2,66 mGhz med 512 minne fra år 2000. Vil gjerne den skal vare en stund til før jeg kjøper XPS ST 420 Jeg har ingen peiling på hvordan jeg skal kunne få ut windows og sette inn igjen/opprette en helt ren partisjon når ikke CD - romen i maskina fungerer lenger og det som skal fjernes osv skal gjøres i IDE CD-ROM Device. Har liten peiling . Hjelp meg? Linda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå