Kebab GUD Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Rykte spalten "LYING IN THE GUTTERS" på comicbookresources.com forteller at i juni/juli 2008 vil Bruce Wayne dø (Som et følge av Final Crisis) og at en av de tidligere Robin vil overta som Batman. THE DEATH OF A BAT [Yellow Light]In June/July, DC are killing off Batman. Or rather, Bruce Wayne. Robin will inherit the Batman cowl. One of the Robins anyway. Tim Drake. Jason Todd. Or possibly Red Hood. Hey, maybe Jean-Paul Valley, it has been ten years since Azrael. Either way, the book will relaunch with a nice shiny #1. Yes, didn't Captain America miss a trick there? I'm sure Marvel will do the same come 2009. And what of Batwoman? Well, I'm told the launch of the Rucka/Williams series has been pushed back yet again because of the movie, and fears of "unacceptable media coverage." I'm told four issues are fully completed. Apparently it's okay for Batman to be dead, and a new character take his place when there's a movie out. But not for Batwoman to be a lesbian. At least wait till it's gone to DVD for that brunette bombshell. I'm reminded of the Warner Bros executive instruction to Grant Morrison and Dave McKean over "Arkham Asylum," that the Joker not be seen dressing up as Madonna in case the cinema audience believed that meant Jack Nicholson was a transvestite. Det hører med at "LYING IN THE GUTTERS" har oftere rett enn feil for å si det slik.. Men for 2 årsiden hadde de feil om at Batman ville bli gal og havne på Arkham.. Jeg tror dette er sant. men at det bare er en del av PR kampanjen for "The Dark Knight" Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 hu, vet ikke helt hva jeg skal tro. Kan ikke si meg ekspert på Batman akuratt, men syntes nå han forsatt er en genial karrakter. Håper ikke han dør;P Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hahaha. De kommer ikke til å drepe Batman, han selger fortsatt. Fullt mulig Didio(t) får viljen sin, og tar livet av Nightwing (Dick Grayson). Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) EDIT: Blah... jeg surrer... Endret 7. november 2007 av kenny- Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hvem bryr seg om han nå da =/ superheltene er i Die hard og Rambo filmene Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Blah... alle de beste marvelfolka dør jo som fluer for tiden! Vi snakker DC, ikke Marvel. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) *host* skrivefeil, unnskyld. >..< Bah!" jeg har ikke peiling på hva jeg snakker om! Endret 7. november 2007 av kenny- Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Ingen i Marvel dør, de bare tar en pause. Bare se på Jean Grey Superboy ble drept i icrisis, hadde det vært Marvel så hadde han vært tilbake nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå