mxole Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hallo ! Jeg har en Derbi Drd racing med med store felger (21" foran og 19" bak tror jeg) Så lurte jeg på om man får kjøpt minder felger med supermotard dekk,og i såfall hvor ? Takker for et svar Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Felgnav til en crossfelg koster rundt 4000-7000kr. kjøpe brukt er ikke akkurat å anbefale, for å si det mildt. kjøp brukt for 1500-2000kr. Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 autodb, finn osv. nye er så dyre at det lønner seg å selge mopeden å kjøpe ny sm. eller du kan jo spørr, http://www.motor-teknikk.no/kontaktoss.asp (de selger derbi) Lenke til kommentar
HondaOlav Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Gå inn på mopedportalen.com, under "Kjøp og salg" Der er det mange som selger SM-felger Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hvis du ikke vil ha stjelte felger, ikke kjøp på MP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå