Gå til innhold

Resultatet av søknadsrunden - Nye moderatorer på plass


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Til dere nye moderatorer:

Hvordan klarer dere å la være å dele ut advarsler og bans for kraftige skrivefeil og idiotiske meninger?

Jeg vet JEG hadde sliti med å la være når jeg ser hvordan enkelte holder på her på forumet...

Nå kan jeg ikke uttale meg for de tre andre, men jeg ønsker ihvertfall å starte litt forsiktig nå i nybegynnerfasen. Skulle det dukke opp noe hvor jeg kanskje mener advarsler og bans skulle være nødvendig, så tar jeg kontakt med de mer erfarne moderatorene før jeg foretar meg noe drastisk :)

Når du skriver idiotiske meninger, mener du da ting man er personlig uenige i, innlegg hvor heftige skrivefeil er gjort tilsynelatende intensjonelt, eller innlegg skrevet kun for å provosere og trolle?

Endret av skag1
Lenke til kommentar

Det var egentlig en halvveis spøk. Men det er så mange som skriver så hinsides irriterende ting og med så dårlig språk at man nesten får vondt i øynene. Hadde jeg vært moderator så hadde jeg nesten gått inn og rettet opp mange av skrivefeila, men jeg tror at en del hadde følt seg støtt av det :p

Lenke til kommentar
Til dere nye moderatorer:

Hvordan klarer dere å la være å dele ut advarsler og bans for kraftige skrivefeil og idiotiske meninger?

Jeg vet JEG hadde sliti med å la være når jeg ser hvordan enkelte holder på her på forumet...

 

Det er ikke så veldig vanskelig for hverken nye eller gamle moderatorer. Vi følger retningslinjene, slik som det forventes av alle andre. Å gi advarsler og utestengelser på grunn av personlige meninger eller uenigheter er langt over streken.

Lenke til kommentar
Til dere nye moderatorer:

Hvordan klarer dere å la være å dele ut advarsler og bans for kraftige skrivefeil og idiotiske meninger?

Jeg vet JEG hadde sliti med å la være når jeg ser hvordan enkelte holder på her på forumet...

 

Det er ikke så veldig vanskelig for hverken nye eller gamle moderatorer. Vi følger retningslinjene, slik som det forventes av alle andre. Å gi advarsler og utestengelser på grunn av personlige meninger eller uenigheter er langt over streken.

Kan dere gi warn (eller noe sånnt) når folk ikke skriver Norsk?, f.eks engelsk?

Tror det står i rettningslinjene at det skal holdes til Bokmål og Nynorsk :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
Vi gir ikke warn til noen som skriver engelsk fordi de ikke kan norsk. Det gis forøvrig ikke warn for noe slikt uten at det er gjort med viten og vilje gjentatte ganger etter "muntlig" advarsel.

 

Men dette blir en helt annen diskusjon. Denne tråden er for nykomlingene :)

 

Finnes en egen tråd for de engelske.. Da rapporterer man den, og moderatorene flytter den. (:

 

EDIT: Niks.. Den var for Off Topic, når jeg tenker meg om..? :S

 

EDIT2: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=378

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
Til dere nye moderatorer:

Hvordan klarer dere å la være å dele ut advarsler og bans for kraftige skrivefeil og idiotiske meninger?

Jeg vet JEG hadde sliti med å la være når jeg ser hvordan enkelte holder på her på forumet...

 

Eksempel på irriterendes skrivefeil.. :p

 

 

nå hjeller det!
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...