Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Dele ut bans : Håper de ikke gjør det, uten en tur på intra.. For skrivefeil, huh?? Idiotiske meninger..? Eksempel..? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg tror jeg lar være å komme med noen konkrete eksempler. Da hadde jeg sikkert fått advarsel for å henge ut folk elns. Men det er utrolig mange provoserende folk der ute. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Til dere nye moderatorer:Hvordan klarer dere å la være å dele ut advarsler og bans for kraftige skrivefeil og idiotiske meninger? Jeg vet JEG hadde sliti med å la være når jeg ser hvordan enkelte holder på her på forumet... Nå kan jeg ikke uttale meg for de tre andre, men jeg ønsker ihvertfall å starte litt forsiktig nå i nybegynnerfasen. Skulle det dukke opp noe hvor jeg kanskje mener advarsler og bans skulle være nødvendig, så tar jeg kontakt med de mer erfarne moderatorene før jeg foretar meg noe drastisk Når du skriver idiotiske meninger, mener du da ting man er personlig uenige i, innlegg hvor heftige skrivefeil er gjort tilsynelatende intensjonelt, eller innlegg skrevet kun for å provosere og trolle? Endret 9. november 2007 av skag1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Det var egentlig en halvveis spøk. Men det er så mange som skriver så hinsides irriterende ting og med så dårlig språk at man nesten får vondt i øynene. Hadde jeg vært moderator så hadde jeg nesten gått inn og rettet opp mange av skrivefeila, men jeg tror at en del hadde følt seg støtt av det Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Til dere nye moderatorer:Hvordan klarer dere å la være å dele ut advarsler og bans for kraftige skrivefeil og idiotiske meninger? Jeg vet JEG hadde sliti med å la være når jeg ser hvordan enkelte holder på her på forumet... Det er ikke så veldig vanskelig for hverken nye eller gamle moderatorer. Vi følger retningslinjene, slik som det forventes av alle andre. Å gi advarsler og utestengelser på grunn av personlige meninger eller uenigheter er langt over streken. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Til dere nye moderatorer:Hvordan klarer dere å la være å dele ut advarsler og bans for kraftige skrivefeil og idiotiske meninger? Jeg vet JEG hadde sliti med å la være når jeg ser hvordan enkelte holder på her på forumet... Det er ikke så veldig vanskelig for hverken nye eller gamle moderatorer. Vi følger retningslinjene, slik som det forventes av alle andre. Å gi advarsler og utestengelser på grunn av personlige meninger eller uenigheter er langt over streken. Kan dere gi warn (eller noe sånnt) når folk ikke skriver Norsk?, f.eks engelsk? Tror det står i rettningslinjene at det skal holdes til Bokmål og Nynorsk Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Vi gir ikke warn til noen som skriver engelsk fordi de ikke kan norsk. Det gis forøvrig ikke warn for noe slikt uten at det er gjort med viten og vilje gjentatte ganger etter "muntlig" advarsel. Men dette blir en helt annen diskusjon. Denne tråden er for nykomlingene Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Har ikke sett så mye til dem før, men lykke til Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Vi gir ikke warn til noen som skriver engelsk fordi de ikke kan norsk. Det gis forøvrig ikke warn for noe slikt uten at det er gjort med viten og vilje gjentatte ganger etter "muntlig" advarsel. Men dette blir en helt annen diskusjon. Denne tråden er for nykomlingene Finnes en egen tråd for de engelske.. Da rapporterer man den, og moderatorene flytter den. (: EDIT: Niks.. Den var for Off Topic, når jeg tenker meg om..? :S EDIT2: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=378 Endret 9. november 2007 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Congrats, folkens. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Gratulere og lykke til! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Til dere nye moderatorer:Hvordan klarer dere å la være å dele ut advarsler og bans for kraftige skrivefeil og idiotiske meninger? Jeg vet JEG hadde sliti med å la være når jeg ser hvordan enkelte holder på her på forumet... Eksempel på irriterendes skrivefeil.. nå hjeller det! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Da hadde brukere med lese- og skrivevansker hatt store problemer med å ikke få lange utestengelser. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Folk irriterer seg for de utroligste ting. Hva med å bare drite i om noen skriver feil? Eller rart? Gå ut og få dere noen skikkelige problemer. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Til dere nye moderatorer:Hvordan klarer dere å la være å dele ut advarsler og bans for kraftige skrivefeil og idiotiske meninger? Jeg vet JEG hadde sliti med å la være når jeg ser hvordan enkelte holder på her på forumet... Men da hadde jo du vært banna for lenge siden . Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Men da hadde jo du vært banna for lenge siden . Touche! Ja jeg hadde nok det. Jeg er nok langt fra politisk korrekt Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Det er veldig fint at brukere sender meldinger med innspill på det vi gjør (og ikke gjør). Jeg har allerede mottatt noen gode innspill og tips fra enkelte brukere på det jeg har gjort så langt som jeg kommer til å ta til etterretning. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Marvil, den fortente du Gratulerer Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Marvil, den fortente du Gratulerer Hyggelig å høre.. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Marvil, Skag1, KVTL and Fredrik goes godlike Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg