Maxila Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Gratulerer alle sammen Og lykke til. Endret 6. november 2007 av Maxila Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Fredrik OG marvil? Faen, nå er det ute med meg Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Bra med litt fleire folk i staben, som mange her har sagt! Lukke til, og stå på! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Gratulerer så mye med plassen! Håper dere gjør en kjempe jobb! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hehe, kan ikke helt se for meg fredrik(rb) som moderator. Jaja, lykke til! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Gratulerer som brukermoderatorer, og lykke til. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) gratulerer alle sammen! har sett alle rundt omkring, men kjenner mest til "forumpoteten" Skag1, han mange gode innlegg og han vil nok bli et stort pluss i bl.a. programvare. og igjen, gratulerer til alle sammen! Endret 6. november 2007 av hernil Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Fredrik OG marvil? Faen, nå er det ute med meg Haha, jeg tror ikke du har noe å frykte, jeg. Hehe, kan ikke helt se for meg fredrik(rb) som moderator. Jaja, lykke til! Det er det nok flere som tenker, jeg får se på det som en utfordring. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Gratulerer til alle fire. =) (Riktignok ser det ut som det kun har kommet én ny moderator, men det ordner seg vel om ikke så lenge. ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Gratulerer. Trodde det skulle bli fler enn 4 stk, men dette forklarte Dotten veldig bra. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Ingen jenter? Where's the fun in that? Grattis til rekruttene forresten. Endret 6. november 2007 av Ozelot Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Haha, jeg tror ikke du har noe å frykte, jeg. Det sier du bare for å finne opp unnskyldninger senere. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Grattis. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Gratulerer og velkommen til alle fire. Må si meg godt fornøyd med det strålende valget! Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Hehe, kan ikke helt se for meg fredrik(rb) som moderator. Jaja, lykke til! Det er det nok flere som tenker, jeg får se på det som en utfordring. Må innrømme at jeg ble litt overrasket, men tviler ikke på at du vil gjøre en super jobb! Gratulerer til dere alle! Endret 7. november 2007 av I.A.G. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Fredrik? Som mod? "Pix or ban, bitch!" Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Takk og pris, ble redd da jeg hørte at visse brukere i en viss vennegjeng hadde søkt. Fredrik er tidenes valg, jeg har fremmet ham siden dag 1. Det tar ikke lang tid før han er den nye breal, bare han ikke blir like bitter =D Nice job, styre. Amen. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Gratulerer til alle fire. Er sikker på at alle vil gjøre en god jobb. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Takk og pris, ble redd da jeg hørte at visse brukere i en viss vennegjeng hadde søkt. Fredrik er tidenes valg, jeg har fremmet ham siden dag 1. Det tar ikke lang tid før han er den nye breal, bare han ikke blir like bitter =D Nice job, styre. Ikke lett for dere søringer å takle en humør syk nordlending.. Velkommen til helvette til dere som fikk tilgang Endret 9. november 2007 av colbert Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Til dere nye moderatorer: Hvordan klarer dere å la være å dele ut advarsler og bans for kraftige skrivefeil og idiotiske meninger? Jeg vet JEG hadde sliti med å la være når jeg ser hvordan enkelte holder på her på forumet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg