Thel Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Gratulerer hele gjengen! Pass på å pust rolig, og gi advarsler i hytt og pine med en snill tone! Få ting som kan måle seg med god moderering av et forum, og er vell muligens nettopp pga dette diskusjon.no er så bra som det er! Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Lykke til da folkens Bra at det heletiden rekruteres nye moderatorer til et så stort forum som dette! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Ser ut som gode og trygge valg alle sammen, og jeg håper at de nye moderatorene møter brukerene med samme service-instilling som cun m.f. Er vel ikke annet å si enn gratulerer så mye! Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Ingen Jooakim? Humbug. Edit: Bortsett fra det, lykke til osvosv ... Endret 6. november 2007 av DurinVIII Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Gratulerer! Blir spennende å se the works. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Takk til alle! Håper jeg ikke skuffer dere for mye. Er det bare meg, eller står det Bruker under avataren din enda? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Vi har bare ikke blitt "oppgradert" enda, som Dotten skrev i første innlegg skulle dette skje en av de nærmeste dagene. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Gratulasjonar Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Gratulerer til dere utvalgte Vi andre får gråte oss i søvn og vente spent på neste sjanse Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Gratulerer til alle fire! Lykke til. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Gratulerer. Fredrik som mod må bli win. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Gratulerer med utvelgelsen gutta. Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Gratulerer alle fire Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Jeg har som smått startet med å gi svar på mail med tilbakemelding til de som ikke ble tatt inn i denne omgang. Men det tar sikkert litt tid, ønsker helst ikke gi et standard copy+paste svar. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Gratulerer til alle fire, dette åpner jo muligheten for å endelig ta i bruk deres mer autoritære sider . Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg har som smått startet med å gi svar på mail med tilbakemelding til de som ikke ble tatt inn i denne omgang. Men det tar sikkert litt tid, ønsker helst ikke gi et standard copy+paste svar. Fint om dere svarer alle som søkte da! Det setter i alle fall jeg pris på. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Gratulerer og velkommen alle sammen. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg har som smått startet med å gi svar på mail med tilbakemelding til de som ikke ble tatt inn i denne omgang. Men det tar sikkert litt tid, ønsker helst ikke gi et standard copy+paste svar. Oi, supert at du tar deg tid og har mulighet til dette. Får man svar på om man ble vurdert/om man hadde passet som moderator etc. ? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Gratulerer og lykke til alle sammen! Gode valg alle sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg