Fredrik Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Får litt Proson-feeling over MA-subene du linket til. I bilstereo som i mye annet får du det du betaler for. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Jeg lurer på hvilket frontsett du har, for om du ikke har noe særlig godt frontsett, ville jeg heller kjøpt det istede for sub. Greit nok at det er kult med mye dunking, men om du ikke får med deg annet enn den nevnte dunkingen, da blir du fort lei av å høre på musikk. Har du forresten skiposeåpning i baksetet? Etter det jeg vet, så har A4 Sedan avlukket bagasjerom, så du må få noe som spiller høyt, hvis du ikke har mulighet for å spille gjennom skiposeluken. Endret 7. november 2007 av Minus Lenke til kommentar
Defus Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 hvis du har lyst å se på noe annet kan du jo se på www.engenaudio.com. Han selger både re og usamps, men han har også hertz og audison, og det er også gode valg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå