Audipwr Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hei Har planer om å gå i innkjøp av et par 12" bassere og en forsterker som drar basserne. Jeg har ikke god peiling på bilstereo, så trenger hjelp til hva jeg burde kjøpe inn. Tenkte meg et par pioneer-bassere. Gode anbefalninger til bassere kombinert med forsterker? Forsterkeren kan gjerne være et random merke, eller av merket pioneer. Er ute etter noen bassere som dunker godt! Prisen hadde vært fin å holdt under 10 000,- Håper for svar :-) Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Personlig så synes jeg ikke noe om pioneer subene, de lever litt på ryktet sitt synes jeg, og da betaler du mere bare forde det heter pioneer... Ville tatt en titt på suber fra resonant, og forsterker fra usamps eller dynabel... www.morel.no www.dynabel.no Lenke til kommentar
spioner Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 men kun bass eller full pakke? Lenke til kommentar
Audipwr Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 men kun bass eller full pakke? Planen var å kjøpe inn to bassere og forsterker, hvis det var det du lurte på. Lenke til kommentar
spioner Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) du må skjekke priser selv fordi er på skolen og kommer ikke in på www.morel.no går det bra angående pris med: 2x reaudio SE 12 (sub) 2x MD1D (mono forsterker) da hadde du fått trykk og tror det ligger på rundt 10 tusen for det tot... Endret 6. november 2007 av spioner Lenke til kommentar
Audipwr Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 du må skjekke priser selv fordi er på skolen og kommer ikke in på www.morel.no går det bra angående pris med: 2x reaudio SE 12 (sub) 2x MD1D (mono forsterker) da hadde du fått trykk og tror det ligger på rundt 10 tusen for det tot... Ja ok. Takker for svar ;-) Men jeg tenkte vel egentlig på pioneer sub, i og med at jeg har gode priser på dette. Er dette noe å kjøpe, eller er det heller bedre å satse på andre merker? Lenke til kommentar
spioner Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 men for det første, hva kom det på? og hva skal du bruke systemet dit til, RE har bedre lydkvalitet enn pioneer men pioneer får du kanskje litt mer kraft for penga når vi snakker om i denne klassen... Lenke til kommentar
Audipwr Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 men for det første, hva kom det på? og hva skal du bruke systemet dit til, RE har bedre lydkvalitet enn pioneer men pioneer får du kanskje litt mer kraft for penga når vi snakker om i denne klassen... Skjønner. Subene+forsterkerene kom på circus 11 000,- Jeg er ute etter noe som dunker godt! Og jeg har somsagt bra priser på Pioneer, så hvis dette er noe å kjøpe, kom med forslag! ;-) Lenke til kommentar
Defus Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Selv skal jeg ha en MD2D og 2 stk RE SE subber... Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Min mening er at du ikke finner noe pioneer elementer som er "bra nok" til den prisen Lenke til kommentar
Audipwr Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Ok, merke synes du jeg burde gå for da? Rockford? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Ok, merke synes du jeg burde gå for da? Rockford? Nei, det er ennå værre... resonant er bra greier da... www.morel.no Lenke til kommentar
spioner Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 RE banker alle i den pris klassen... Lenke til kommentar
Audipwr Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Ok, da får jeg kanskje gå for et par Resonant elementer, samt forsterker. Men litt tilbake til Pioneer igjen; Er alle subene her helt ubrukelige i forhold til pris? http://www.pioneer.no/no/products/25/130/2...ype_UNI_CF_SW=3 Endret 6. november 2007 av Audipwr Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Pioneer er etter min mening ikke et soleklart valg på subwoofere og forsterkere. Det er litt høyt priset i forhold til ytelse. (Synes jeg) Har selv tilgang på gode priser på Pioneer, men har likevel latt være å handle sub og forsterker fra Pioneer. Forsterkerene er jo rett og slett dyre. Jeg ville gått for en kombinasjon av RE og US Amps, jeg. Endret 6. november 2007 av fredrik Lenke til kommentar
klovnster Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 kan absolut anbefale RE og US Amps Lenke til kommentar
Audipwr Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Ok, da slår jeg fra meg det å kjøpe fra Pioneer, og går nok heller for RE og US Amps! :-) Men hvordan er generelt disse subene da? http://www.amerikanskebildeler.no/index.ph...31qdml2vt7435q2 Eller i det hele tatt denne suben, hvis jeg hadde kjøpt et par sånne; http://www.amerikanskebildeler.no/product_...products_id=159 Samt et par forsterkere? Endret 6. november 2007 av Audipwr Lenke til kommentar
Defus Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg ville stilt meg negativ eller i hvertfall tvilende til de power acustic subbene du linket til. Greit de gjorde det bra i en eller annen test som det ikke linkes til, men det er noe som skurrer. Jeg tror jeg hørte noe negativt om dem en eller annen gang for lenge lenge siden. MA har jeg hørt noe fra for lenge siden også, mener å huske det låt helt greit. Men, det er lenge siden å ørene mine var ikke slik de er nå. Har i hvertfall sett mono blokker fra MA ikke imponere på noen Rockford subber, men det kan være gal ohm på subbene å forliten forsterker så det trenger ikke å bety noe heller. Men kanskje noen andre kunne sakt noe om disse to merkene. Jeg i hvertfall ville ikke bry meg om disse merkene med mindre en GOD del andre folk sier at de er bra.. Lenke til kommentar
Audipwr Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Skjønner skjønner! Så med andre ord er det Resonant og US Amps det jeg burde gå for? Noen forsalg til peosukter fra noen andre merker? Kunne noen satt opp en fin løsning til suber,forsterker og kondensator som kommer til å dunke godt til under 10lapper, hvis dette er mulig? Endret 6. november 2007 av Audipwr Lenke til kommentar
klovnster Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 kondensator trenger du ikke.. kjøp heller et skikkelig batteri.. US Amps MD2D 5298,- RE SX10 2398,- Totalt: 10094,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå