Veronica Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Du kan jo gjøre som meg, sette utfor en bratt nedoverbakke på sykkel og så ikke ta til høyre når du skal, men heller kjøre rett frem og inn i huset som står der, for så å falle ned på stangen. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jøss, det gikk fort!takk for svar alle sammen! hmm... Jo får vel kjøre et håndkle under, blir ikke like åpenbart om det er blod på et håndkle;) Jeg begynte å blø neseblod mens jeg sov i går... Lakenet, dyna, hele puta, gulvet og badet ble sølt ned av blod.. Bruk det som unnskyldning Det hender at sånt skjer... eller så kan du si at du hadde/fikk mensen og blødde gjennom bindet. Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Du kan jo gjøre som meg, sette utfor en bratt nedoverbakke på sykkel og så ikke ta til høyre når du skal, men heller kjøre rett frem og inn i huset som står der, for så å falle ned på stangen. Aaaauuuu! Det hørtes FRYKTELIG vondt ut! Tror du burde være glad du ikke var gutt akkurat da Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Det der gjør faktisk helt latterlig vondt når man er jente og. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Begynner dere også å whine når dere slår skrittet, nå? Nei, dæven døtte, da må jeg si hvor utrolig vondt det gjør å føde. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg har en liten guttetiss også. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Vedder på Frohman aldri kommer til å snakke med deg igjen Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Tuller du? I'm so hot, right now! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg