Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

første gang, blod?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

ja, har vært i et forhold i ca et halvt år nå og har ikke ligget med typen enda. Men tror det bli å skje nå snart:p

Men ja, det jeg lurte på er om det er veldig vondt første gangen? ..og om man blør mye?

Er jo lit redd for å blø på lakenet som moren skal vaske, det ville blitt litt pinlig!

Takk for svar!:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jøss, det gikk fort!:D

takk for svar alle sammen!

hmm... Jo får vel kjøre et håndkle under, blir ikke like åpenbart om det er blod på et håndkle;)

Lenke til kommentar
Du kan forsøke deg på å sprekke jomfruhinnen på forhånd?

Hva foreslår du, scooter på grusvei eller strikkepinner?

Noen har som Nora sa, mistet den selv om de er jomfru. Andre har fremdeles ganske tjukk hinne. Som regel er det ikke deilig for de fleste den første gangen, men om du klarer å slappe av og er trygg på gutten så vil det hjelpe ganske mye.

Lenke til kommentar
Jøss, det gikk fort!:D

takk for svar alle sammen!

hmm... Jo får vel kjøre et håndkle under, blir ikke like åpenbart om det er blod på et håndkle;)

Jeg begynte å blø neseblod mens jeg sov i går... Lakenet, dyna, hele puta, gulvet og badet ble sølt ned av blod..

Bruk det som unnskyldning :p Det hender at sånt skjer...

Endret av pc^2007
Lenke til kommentar
Ja, er jo normalt at man tilfeldigvis ligger med hodet ca midt på madrassen når man begynner å blø neseblod :whistle:

Hææ!? du mener det aldri har skjedd? :p

Det trenger ikke nødvendigvis å gjøre vondt. Det er veldig viktig at du er komfortabel med typen første gang, og at sex ikke er noe tabu tema. Det er faktisk enkelte som starter med litt amputer sexliv på grunn av dårlige førsteerfaringer. Akkurat som at noen jenter bare ligger der og forventer at vi gutta skal gjøre all jobben.

Har du funnet deg en bra fyr, så har du ingenting å frykte.

Lykke til!

Lenke til kommentar

Uansett er det jo ikke mengder som kommer. For mitt vedkommende kom det ut bare litt blod dagen etterpå. Det er ikke nødvendigvis slik at det "renner". Og hva angår håndkle tror jo garantert evt. mor at det bare er snakk om litt mensblod! Minste problemet i verden.

Og det er kanskje vondt første gangen, til og med den andre, men det er bare å ta det med ro, så blir det bedre!

Lenke til kommentar

Hva med å legge et rødt handkle under? :thumbup:

Det kommer sikkert til å gjøre litt vondt... men jo mer du slapper av i musklene der nede, jo mindre vondt gjør det. Regner med du er ganske trygg på han etter et halvt år =)

Du kjenner jo selv om du har en hinne der eller ikke...selv om det ofte bare gjør vondt fordi man er trang som fa*n =) Kommer an på hvor mye moro du har hatt selv før..

Lykke til!

Lenke til kommentar

Ikke vær så hard mot han.

Scrubs: Hvis jentas jomfruhinne sprekker, så blør det litt, ikke veldig mye. Alle jenter er forskjellig, noen vil aldri blø, og andre trenger faktisk medisink hjelp (uhyre sjeldent). Mange får jomfruhinnen utvidet, eller bare "er sånn" før de debuterer seksuelt.

Nå vet ikke jeg om det var ironi, men vi lærte faktisk aldri om dette på skolen, så det var et helt greit spørsmål uansett.

Edit: dårlig formulering, takk eplefe.

Edit: at jenter vanligvis ødelegger jomfruhinnen gjennom idrett var visst en myte(?).

Endret av Daehli
Lenke til kommentar

Vi lærte om dette på skolen. Riktignok ikke før i tiende klasse, men da lærte vi og at jomfruhinnen kan blø når den sprekker (merk kan, er ikke alltid den gjør det heller) og at å sprekke jomfruhinnen og miste jomfrudommen var vidt forskjellige ting og sånn. Men om han hadde lest gjennom innleggene i tråden hadde han jo kanskje fått med seg at det var sprekking av jomfruhinne det var snakk om, da.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...