Panerai Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Schwarzenegger's Commando burde vel nevnes... Helt enig, det var en av mine favorittfilmer når jeg var en 12-13år. Har akkurat kjøpt den igjen og Arnold kan action. Selv om jeg ble litt skuffet over at det faktisk var litt handling og ikke bare Arnold i bar overkropp med masse skytere. Eller så bør man jo nevne Rambo: First Blood. Lenge siden jeg har sett den også, men mener å huske at det var mye action i den. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Heat er den beste actionfilmen som er laget. End of discussion. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Heat er den beste actionfilmen som er laget. End of discussion. God begrunnelse Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Die Hard filmene seff 300 Terminator filmene (2'eren er best ) Shooter er også kul men ingen favoritt. Liker du filmer med litt mafia type innhold er Scarface ( favoritt filmen min ) og The departed et must! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Fight Club er råbarsk, selv om den kan være litt vanskelig å forstå den første gangen. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Den beste actionfilmen som er laget, er Die Hard, uten tvil. Man kan nevne Heat, Fight Club og Scarface, men de er ikke actionfilmer i like stor grad som Die Hard. Yippee-ki-yay, motherfuckers! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Rambo First Blood er definisjonen på actionfilm her i gården. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 T2. Ingen diskusjon. Den har alt. På min topp 5 over tidenes aller beste filmer. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Mange rare definisjoner av actionfilm ute og går her må jeg si. Uansett, Die Hard (1) og Terminator 2 Endret 20. november 2007 av tjalla Lenke til kommentar
Snowbunny Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Mine favoritter er hittil Kill Bill-filmene, Grindhouse Terror(Death proof og Planet Terror) og Die Hard-filmene Lenke til kommentar
modin Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Liker du filmer med litt mafia type innhold er Scarface ( favoritt filmen min ) og The departed et must! Gangster drama, Mafia-film, Crime-film, har jeg alle hørt om Scarface men action film den var ny gitt. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Stussa litt på den sjøl, egentlig. Når jeg hører action, tenker jeg Lethal Weapon, Die Hard, Commando osv. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Det er jo en del heftige scener i den da.. Hvis man ikke kan kalle slutten på Scarface action fyllt så vet ikke jeg. The departed er vel ikke så mye action nei men ville bare nevne den mens jeg var inne på mafia sjangeren siden den er så sabla bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå