tranzer Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hei! jeg er en gutt asso som DIGGER å se på Action filmer:D så jeg skulle bare spørre om hvilken Action film som har vært den Beste dere har sett Min er iaffal Terminator Filmene <3 takker for all svar Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Pulp Fiction, Death Proof, Planet Terror. Generelt sett alt hva Quentin Tarrantino og Robert Rodriguez har hatt fingrene i Apocalypse Now, Saving Private Ryan. Sniper filmene. Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 det er noen jeg ikke har sett nei.. så det er på tide på leie noe filmer til gitt Lenke til kommentar
Rock90 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Det første som slår meg er Terminator 1 & 2 + Aliens. Må si meg uenig med Death proof er en god action film med tanke på at den første timen er ren dialog. Skal man se bilkrasj film anbefaller jeg heller The Roadwarrior (Mad max 2) Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Die Hard 1, 2, 3 og 4, og det meste av Van Damme. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Mulig. Nå har det sikkert noe med at jeg har vært en tarantino fan i mange mange år Kan nevne Kill Bill filmene, From Dusk Till Dawn. Hvis du vil se noen skandinaviske action filmer så er "I kina spiser de hunde" og "Gamle menn i nye biler" noen sinnsykt morsomme med noe blind vold. The Matrix serien kan også sees. Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Da det kommer til action filmer mener jeg Die Hard er et must å ha med, men min absolutt favoritt er Heat. Det er det jeg mener er en virkelig god Action film. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Men så må man ikke glemme Sin City, og Jason Bourne filmene Lenke til kommentar
MortSolb Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Die Hard-filmene og Jason Bourne. Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Arnold eller silvestre er ganske gode til å være på action filmer.. hater når det kommer sånne andre nubs =/ Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Arnold eller silvestre er ganske gode til å være på action filmer.. hater når det kommer sånne andre nubs =/ Og hvem er "sånne andre nubs"? Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Planet Terror, Transformers, Die hard filmene og crank. Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Planet Terror, Transformers, Die hard filmene og crank. helt enig, utenom med transformers. Føler ikke det er en hardbarka action film. hva med The Boondock Saints. Fantastisk action film! Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Die hard (1, 2, 3 og 4) ligger alle på topp hos meg. Rett under ligger vel The Bourne Ultimatum, jeg liker 1'ern og 2'ern også, men i mine øyne blir de litt smålig tamme, og litt for kjedelige. Transformers er en utrolig tøff film også, men ikke helt action som jeg ser det. Sin city er også en genialt bra film, holder spenningen oppe hele tiden. Lite dialoger og mye action Er vel mye jeg glemmer her nå, men får putte på mere siden når jeg kommer på det. Åjo, The Last Samurai er jo en irriterende bra film, om den regnes som action Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 The Rock må vel nevnes. Bad Boys filmene er også koselige actionfilmer med et fint snev av humor. Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Schwarzenegger's Commando burde vel nevnes... Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Gamle jackie chan filmene er knall. Selfølgelig er Legend of the drunken master den beste Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Ser ut som folk blander thriller og Sci-Fi med reine "Action" filmer. Uansett, beste action film jeg har sett er "Shoot em up". Kanon fett film! Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Die hard filmene jasone bourne filmene jet li filmer Steven seagal filmer van dam filmer Rocky er jo kul flere filmer med gode skuespillere som samuel l jackson, westly snipes, denzel washington og mange mange flere.. Det er så mange bra filmer å velge mellom (ps: 300 ) Schwarzenegger's Commando burde vel nevnes... Hehe han har så mange kule kommentarer i den filmen. Jenta: What did u do to him? Arnold: I let him go (utfor stupet Lenke til kommentar
modin Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Hei! jeg er en gutt asso som DIGGER å se på Action filmer:D så jeg skulle bare spørre om hvilken Action film som har vært den Beste dere har sett Min er iaffal Terminator Filmene <3 Dette sier vel alt om genren actionfilmer; Første filmen på IMDBs liste over actionfilmer, som ikke er noe mer en rendyrket action kommer på 23. plass. Dette forteller vel at filmer som bare gir action, ikke er noe mer enn verdiløs underholdning for de ukulturelle. Endret 9. november 2007 av modin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå