Uderzo Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Det er et program som du kan bruke til å kopiere cd'er. Veldig bra program faktisk Lenke til kommentar
JonV Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Og ekstremt lett og bruke Lenke til kommentar
muffe Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Men kan ikke lage kopier av Age of mythology Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Det er et program for å kopiere kopibeskyttete CD'er. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Kan lage kopier av allt så lenge brenneren din klarer det, sjekk siden dems. det må være to hoder på lesning og skriving for at den skal kunne kopiere, hvis du bare skal lese til hd så trenger du bare to hoder på lesing Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2003 Så det vil si at jeg kan kopiere xp-cd'en?? Har en hp-brenner. ikke sikker på hvilken.. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Trenger vel ikke akkurat clone cd for å lage backup av win xp, da... Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 Hvilket program kan jeg bruke da??? :o Lenke til kommentar
orjanskaar Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Hva med brenneprogrammet som fulgte med brenneren? Helt sikkert Nero av ett eller annet slag.... Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 CloneCd går bæst på Samsungbrennere!! 8) Husk!! :wink: D e vældi lurt å bruke dæm. En kompis bruke d og han e vældi fornøyd! Dæm sir du burde bruke Samsung på CloneCd's hjæmmesia! Lenke til kommentar
fondus Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Search and you will find a lot of threads thath you have copyed 1:1 Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Så det vil si at jeg kan kopiere xp-cd'en?? Har en hp-brenner. ikke sikker på hvilken.. eller bruk WinIso og lag en isofil av den! også last ned oroginal cd emulator og emuler den! walla! da slipper du og brenne den på cd igjen, men hvis du hvil ha den på pc tar den 700 mb Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Funker sikkert bra å mounte WinXP ISO når du skal boote ifra cd'n... Lenke til kommentar
Kristian S Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Men kan ikke lage kopier av Age of mythology Jo, jeg klarte etter at jeg lastet ned nyeste versjonen, men det funka ikke å gjøre det på DVD-spilleren. Jeg måtte bruke CD-brenneren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå