DementedAlbino Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Trenger litt forskjellig klatreutstyr, men her i Norge er det jo ganske så dyrt. Er det noen som vet om noen butikker her i norge, eller i utlandet som selger utstyr billig? Tenker da på helst på kroker, kalkposer osv. Sele og sko har jeg alt, så er alt det andre jeg trenger. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hvis du bor i nærheten av oslo-området, så ville jeg anbefalt Klatreverket, det selger de pakker med alt, seler kabinkroker og tau - ALT i en pakke til 1000-2000 er ikke helt sikker. Klatreverket ligger i sandaker veien 24c eller noe, Selve bygget heter myrens verksted. Det er også kåret til norges største innendørs klattre sted tror jeg. Jeg trenger nye sko, men har så veldig lyst på de skoene som Chris Sharma har ( vet ikke om han designet dem) Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 siden du bor i bergen, så se om du finner butikken ute.no fin butikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå