Gyr0 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Da har du aldri vært metal Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Haha, jævlig stussleg tråd. Skjønnar ikkje folk som absolutt skal vere "metal". Metal er en livsstil. En gang metal, alltid metal. Feil. Nei Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) "I live in ze forezt and zleep in ze coffin." ... Endret 6. november 2007 av king_of_kong Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Haha, jævlig stussleg tråd. Skjønnar ikkje folk som absolutt skal vere "metal". Metal er en livsstil. En gang metal, alltid metal. Feil. Nei Må vera tungt å alltid skulle vere metal. Du høyrer vel kun på metal og, da? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 ... du blir mobbet på skolen pga utseendet og musikksmak (Ikke at jeg faller under her Men det er uttalige eksempler på det på vgs-en jeg går på) Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Haha, jævlig stussleg tråd. Skjønnar ikkje folk som absolutt skal vere "metal". Metal er en livsstil. En gang metal, alltid metal. Feil. Nei Må vera tungt å alltid skulle vere metal. Du høyrer vel kun på metal og, da? er man tr0000 så er man tr000000000z Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Så fint at du kom med noen bedre selv da Poenget er ikke å komme med noe bedre. Poenget er at punktene er elendige, de har ingen relevans. Endret 6. november 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Og det andre som gjør meg metallfan: Hver gang jeg ser noen på byn som går med en f eks CoB eller In Flames tskjorte i byn, hilser jeg dem med metallhorn, og viser min egen t-skjorte Hver gang jeg skal illustrere tallet 2 på hånden, gjør jeg det gjennom metallhorn. Dette gjør deg ikke til en metal fan, men til en idiot. Av ren nysgjerrighet, hvor gammel er du egentlig? Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 dersom du hadde giddet å ta deg bryet til å trykke på navnet mitt, hadde du fått svar på det. og ditt poeng var forresten? Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Haha, jævlig stussleg tråd. Skjønnar ikkje folk som absolutt skal vere "metal". Metal er en livsstil. En gang metal, alltid metal. Feil. Nei Må vera tungt å alltid skulle vere metal. Du høyrer vel kun på metal og, da? Hvorfor må det være tungt å høre på musikk man har stor lidenskap for og man liker? (Skjønner ikke helt hva du mener med ''vera metal'') Og nei, jeg hører ikke kun på metal, men mesteparten går under sjangeren metal, ja. Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 dersom du hadde giddet å ta deg bryet til å trykke på navnet mitt, hadde du fått svar på det.og ditt poeng var forresten? Poenget mitt er at ut i fra det du skrev i forrige posten din, så stempler jeg deg som en idiot. Men men, du blir nok voksen en dag du også Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Uff.. Jeg spår død over denne tråden snart! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Du veier hele hånden i luften på puben, og kauker fem pils, men får bare to servert. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Vekkeklokka di spiller metall Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Du veier hele hånden i luften på puben, og kauker fem pils, men får bare to servert. Nei det er hvis du jobber på sagbruk Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Slike tråder kan man opprette i humorforumet vårt . Dette er i prinsippet en telletråd, så humorbiten gjør at den ville overlevd i humor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg