Tim Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 UNreal 2 er som alle vet lekket ut, hvordan ser jeg FPS? Lenke til kommentar
Tim Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2003 Takker. Ok da har jeg funnet en MAJOR feil Min FPS synker ikke så mye ca 5-10 når jeg setter opp detail level fra laveste på alt til høyeste på alt. Men når jeg setter på EAX, da synker den ytterligere 10-20, og da blir det hheelltt utholdbart, uten Eax ligger den på fine 40 FPS, mens med Eax er den liksom 15-30. varrierer veldig på hvor mye lyder det er... JEg har jo et Soundblaster Live 5.1 lydkort og det støtter jo EAX og har ingen problemer med det i andre spill. Er dette en feil i Unreal 2 som vil bli fixet før det slippes i butikkene, eller er det mitt system som ikke duger? Funker jo helt fett uten EAX :-? Noen som har noe forslag eller? PS: HAr nyeste drivere på både lydkort, skjermkort og Hovedkort Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Ulovlig Tread+Bumping+Mas Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Regner med at du vet at slike "betaes" ofte inneholder haugevis med bugs, noe som dette kan være. Slike versjoner gir også av og til elendig ytelse, noe som pleier å bli fikse før den "skikkelige" versjonen kommer :=) Lenke til kommentar
Tim Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2003 Vel, dette er ingen Beta Hvis du hadde følgt med litt så ville du sett at spillet faktisk er ute på nettet :smile: Får håpe dette blir bedre da Lenke til kommentar
Bach Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 "Hvis du hadde følgt med litt så ville du sett at spillet faktisk er ute på nettet" Det er ikke beta, men det er stjælware. Det gjør jo ting mye bedre!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå