Leakim Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg husker at jeg spilte det hos en kammerat.. Hadde det aldri selv Dette må skaffes.. skal vi se... www.thepira... Tviler på at du finner det der :!: Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg husker at jeg spilte det hos en kammerat.. Hadde det aldri selv Dette må skaffes.. skal vi se... www.thepira... Tviler på at du finner det der :!: Tviler på at jeg får spille det idag, men får se hvor bra seeds det er så blir det sikkert litt mimring når jeg kommer hjem fra skolen imorra Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg husker at jeg spilte det hos en kammerat.. Hadde det aldri selv Dette må skaffes.. skal vi se... www.thepira... Tviler på at du finner det der :!: Tviler på at jeg får spille det idag, men får se hvor bra seeds det er så blir det sikkert litt mimring når jeg kommer hjem fra skolen imorra Tror du virkelig det finnes seeds i det hele tatt? :!: Alle relevante jeg så hadde 0 seeds Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 hmm... nei, det ser dårlig ut... damn.. Hadde gleda meg til en skikkelig flashback stund.. Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hva heter det!? Mission Kellogg's, som også er nevnt i post #6 Lenke til kommentar
mita91 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hvordan setter du windows i komplatabilitets modus? Det er forresten et av de beste spilla jeg veit om! Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Pokker, jeg må lete gjennom huset etter mitt eksemplar. Husker at brodern mn kalte krokodillene for "bleiebarn", selv hadde jeg "pikkepjokker" som betegnelse :!: Den var den gangen, da vi var små...pikkepjokker, hvor i hampen fikk jeg den i fra? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg fant endelig spillet og er en tredjel uti spillet etter en drøy time:P Lenke til kommentar
mita91 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg fant endelig spillet og er en tredjel uti spillet etter en drøy time:P Hvordan Windows har du? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 XP i den maskinen jeg spiller på. Hvis du ikke får det til å funke, endre kompabiliteten i spillet til windows 95/98 Lenke til kommentar
mita91 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 XP i den maskinen jeg spiller på. Hvis du ikke får det til å funke, endre kompabiliteten i spillet til windows 95/98 Det veit jeg ikke hvordan jeg gjør. Kan du forklare det? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Nå har jeg ingen windowsmaskin i nærheten, så dette blir neppe helt nøyaktig. Gå til "min datamaskin", høyreklikk på cd-drevet og velg utforsk. Finn exe-filen, høyreklikk og velg egenskaper. Oppe i den nye boksen som kommer står det kompatbilitet et sted. Trykk der og se ned i boksen. Der er det en rullgardin hvor du kan velge windowsversjon. velg 95 eller 98. trykk ok og kjør exe-filen. Dette er nok ikke helt nøyaktig, men håper det hjalp Lenke til kommentar
mita91 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Nå har jeg ingen windowsmaskin i nærheten, så dette blir neppe helt nøyaktig.Gå til "min datamaskin", høyreklikk på cd-drevet og velg utforsk. Finn exe-filen, høyreklikk og velg egenskaper. Oppe i den nye boksen som kommer står det kompatbilitet et sted. Trykk der og se ned i boksen. Der er det en rullgardin hvor du kan velge windowsversjon. velg 95 eller 98. trykk ok og kjør exe-filen. Dette er nok ikke helt nøyaktig, men håper det hjalp Takk takk, da skal jeg prøve det! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Haha, jeg spurte kellogs om det var mulig og få taki. Så ble de sikkerlig sjokkert når jeg spurte. De hadde ikke gitt ut dette spillet på 10 år og hadde ingen på lager Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Awesome! Jeg lasta ned dette i forje uke og har spilt på skolen! Konge spill! tiden flyr Tony er helt klart best, de andre er forferdelige å spille med. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Jeg har det morsomt nok med å se han her feile konstant :!: : http://www.youtube.com/watch?v=xkynUrbOP4Q Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Det levlet der er helt sykt vanskelig! Iallefall vist du skal gjøre alt. Levlet etterpå er og drit vanskelig! to vanskeligeste levlene på spillet vil jeg si! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Det levlet der er helt sykt vanskelig! Iallefall vist du skal gjøre alt. Levlet etterpå er og drit vanskelig! to vanskeligeste levlene på spillet vil jeg si! Spiller det nå. Det er ganske vanskelig men jeg runna det som 6 åring xD Lenke til kommentar
MariusBohn Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Hvis noen kunne gitt meg dette spillet i posten, så Heter jeg Marius Bøhn Øvland, og bor i Admiralveien 13, 3159 Melsomvik, i Vestfold Setter stor pris på dere som prøver å hjelp!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå