binko Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hihi det husker jeg... Jaja, good luck videre. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg har faktisk spillet her hjemme. Mener jeg så den i forrige uke i en CD mappe jeg har. Hvis jeg finner det, så kan jeg godt gi det bort. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Gjett hva mamma fant idag da? Men jeg får det ikke til å virke i XP, hva kan være galt hvis det virker i Vista? Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Haha, tror jeg kan huske å ha spillt det det Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Prøvd å sette det i komplatabilitets(forferdelig langt og ekkelt ord )-modus? ? Endret 7. november 2007 av -sparks- Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Fikk det til nå når jeg brukte det kompitalit....... modus for win 98. Fantastisk spill! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Skulle akkurat til å opprette en tråd om akkurat dette Fant idag coveret og på cd-en var det bare en dum frokost-tilrettelegger...grr Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Min versjon hang seg midtveis husker jeg... :/ irriterende Kanskje jeg burde prøve på nytt =) Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Skulle akkurat til å opprette en tråd om akkurat dette Fant idag coveret og på cd-en var det bare en dum frokost-tilrettelegger...grr Spillet ligger der også. Bare til å "åpne" cden så ser du spillet. Lenke til kommentar
MVI Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Har også gått rundt og leita etter det spillet i hele huset for noen måneder siden. Er det noen som ikke skal ha dette spillet lenger som kan sende meg det i posten? Lenke til kommentar
genesis Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Denne tråden begynner å dra på månedene.Kelloggs ga vel dette reklame-spillet ut som freeware?Søk på google; "kelloggs pc game", så finner du det nok =) Endret 6. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
MVI Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg vil ha med coveret og cd'en da:) Lenke til kommentar
Kevin1337 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg har det spillet!! det er råfett xD kan sjekke om jeg finner cd'en.. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Husker det spillet, elsket å spille det hos søskenbarnet mitt Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Screenshots anyone? Lenke til kommentar
The_Kris Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Ah! Det spillet er helt konge! Husker at jeg digget å være frosken... Jeg tror jeg kastet CDen når jeg hadde storopprydning da, angrer fælt på det men jeg fikk det ikke til å fungere når jeg testet så jeg gav opp Lenke til kommentar
Anech Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Det var GØY! Me want! Tviler på at jeg finner cden med det først men =/ Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Så vidt jeg husker er det en mappe i spillmappa hvor alle brettene i spillet er i hver sin fil, så du kan hoppe over et brett hvis du sitter fast. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Noen som har funnet det på internett !? =) Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg husker at jeg spilte det hos en kammerat.. Hadde det aldri selv Dette må skaffes.. skal vi se... www.thepira... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå