schneidig Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg trenger en ipod som jeg kan bruke når jeg er på bussen. Så jeg trenger en som isolerer lyden så mye som mulig. Og jeg trenger en som har så lang batteri levetid som mulig. Hvor stor den er er ikke noe viktig. Jeg har lest at man kan lagre bilder, videoer og dokumenter på ipod. Hvilke ipod? Og at man kan plugge ipoden til tven og se film. Det er da enn av de ipodene jeg vil ha. Det som er viktig da er hvor bra lyd, så bra lyd som mulig. Hvor god plass er ikke fullt så viktig, men jeg vil gjerne ha rundt 20filmer på ipoden. Prisen er ikke så viktig. Lyden er viktigst, høy og klar lyd. Jeg spør om litt mye Så jeg blir veldig glad for all hjelp jeg får Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 um spør du om ipod eller mp3 spiller generelt? for (no offence) det virker som om du er ganske grønn på området (spesielt siden du spør om ipod som isolerer, det er nå hodetelefonene som gjør det, ikke mp3 spilleren) og derfor kanskje en av de som tror ipod er et begrep for mp3 spillere Lenke til kommentar
schneidig Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 hehe, jeg er gønn Hvilke ørepropper er best da? Høy lyd og isolerende. Jeg vil ha ipod Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Skal du ha god lyd ut fra mp3-spilleren, så må du kjøpe mp3-spilleren fra usa (el.). Ellers er ipoder fine og se på, og der stopper det (etter min mening). Lenke til kommentar
schneidig Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Hvilken mp3 spiller er best på lyd da? Skal også ha bra batteri tid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Hvilken mp3 spiller er best på lyd da?Skal også ha bra batteri tid. De fleste som spør etter mp3 spiller vil ha best lyd... Men det spørsmålet du burde stille deg, er hva slags hodetelefoner de tenker å bruke. For uten skikkelige hodetelefoner er det samme f hva du bruker som kilde Endret 5. november 2007 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
schneidig Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Jeg har ordentlig headsett Men hvilken ipod anbefales av: Best lyd bra batteri tid rask i meny best for lagring av dokumenter, bilder og video. Skal kunne koble til tv og se film. tåler mest Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg har ordentlig headsett Men hvilken ipod anbefales av: Best lyd bra batteri tid rask i meny best for lagring av dokumenter, bilder og video. Skal kunne koble til tv og se film. tåler mest hva slags hodetelefoner? og bestem deg for ipod eller hvilken som helst mp3 spiller, for ipoder er ikke best på noen av de punktene Lenke til kommentar
schneidig Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 ipod Jeg har philips shp 2000, men har kanskje tenkt å oppgradere til skullcandy 10. Eller burde jeg bruke ørepropper? Hvilke? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) phillips og skullcandy.... jaja, du kan nesten ikke få verre hodetelefoner så da passer det bra at du har ipod. Kjøp enten en nano, classic eller touch avhengig av hva du liker best. ipod classic 160GB er vel den med best batteri av dem, alle viser bilder, ingen har noe spesielt god lyd i forhold til andre mp3 spillere (men det gjør ikke noe med de hodetelefonene uansett), og gudene vet hva du mener med lagring av dokumenter - det er en mp3 spiller, ikke en pda Endret 5. november 2007 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Vel, etter å ha hørt en del på Creative Zen V Plus og Ipod Nano (3. gen.) så syns jeg lydkvaliteten er helt på høyde med hverandre... Teste begge med AKG headsett... som er forholdsvis bra headsett prisklassen tatt i betraktining (ca. 400kr.) på Hi-Fi Centerkjeden.... Om du vil ha en iPod i utgangspunktet, så tviler jeg sterkt på at lydkvaliteten vil skuffe deg. Du vil uansett ikke bli skuffet da det er en meget bra spiller... -rask og responsiv i menyene -Grei pris -God byggekvalitet -Enkle og logiske menyer -LITEN -Bra batteritid (24 timer) -Coverflow -Bra lydkvalitet (får være det samme hva andre mener, synes den er på høtyde med Creative sine alternativer) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 24 timer er ikke engang middels batteritid i forhold til de med lengst, og ang lydkvalitet så var det ingen som sa at creative var bedre Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg anbefaler den nye nanoen Lenke til kommentar
schneidig Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Hvilken ipod er best? god lyd og batteri tid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hvilken ipod er best?god lyd og batteri tid. leseproblemer? ingen av dem har noe markant bedre lyd enn de andre, og uansett har ikke du hodetelefoner til å engang utnytte lyden i en ipod, noe som sier litt. blir som å spørre etter hvilken VW boble som har raskest racingmotor, og at du skal spenne på en hest foran for å dra den. ipod classic 160GB har best batteri av ipoder Lenke til kommentar
Leppetroll Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hvor kan jeg laste ned filmer (gratis) til den nye ipod classicen min? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hvor kan jeg laste ned filmer (gratis) til den nye ipod classicen min? fengsel? du vet godt hva slags videoer det er forbudt å laste ned. forøvrig finnes dte lovlige, gratis podcasts som tilbyr video i ipod format, eks itavisen/dingz.no's klikk. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hvilken ipod er best?god lyd og batteri tid. Det står vell bare mellom 3 spillere. Ipod Touch Ipod Classic Ipod Nano Så får du avgjøre selv hvem av dem du liker best Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå