sstf64 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Har i det siste hatt problemer med å bruke mic med det intrigerte lydkortet på msi k8t neo2 (ac'97), derfor har jeg satt inn et noe gammelt lydkort for å kunne bruke mic. Problemet er at på hovedkortet var det både utgang til front høytalere og til bakhøytalere mens på lydkortet er det bare stereo utgang. Er det noe mulig måte å bruke hovedkortet til høytalere og lydkortet til mic? Under Lyd, i egenskaper for lyd og lydenheter står bare lydkortet som valgmulighet for lydavspilling og lydavspilling. Håper på noen hjelpende svar, takk Espentf Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Det er mulig jeg tar feil nå, men jeg tror det integrerte lydkortet vil deaktiveres automatisk når du setter i et PCI-lydkort, og at du derfor ikke kan bruke både integrert og PCI-lydkort samtidig. Men du kan uansett prøve å overstyre dette ved å gå inn i BIOS (trykke F1 eller DEL under oppstart) og se om du kan sette det integrerte lydkortet til påslått etter du har installert PCI-lydkortet. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Det deaktiveres ikke automatisk nei... Lenke til kommentar
sstf64 Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Takk. Skal prøve det du fåreslo, for det deaktiverte seg faktisk automatisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå