Sephiroth Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Hei. www.netshop.no har tilbud på en iiyama ProLite B2403WS 24" Er det noen som vet noe om denne skjermen. Jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe en Samsung 24" LCD Syncmaster 245B men vet ikke helt nå. Noen som har noe forslag til hva jeg burde kjøpe? Skal spille en del på skjermen så 2ms er jo meget bra da men.... ? Seph Endret 5. november 2007 av Sephiroth Lenke til kommentar
Artemis-Entreri Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Fant noen tester her: TrustedReviews Tech.co.uk Behardware Virker som den får godkjent på spilling, men laber på video og bildebehandling Lenke til kommentar
Fre_ZZe Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Absolutt en interresant utforderer til Samsung dette her. Nå skulle hardware.no kjørt en test på 24" med det billige TN-panelet. Spesiellt ettersom BenQ også kommer med en slik i nærmeste fremtid. Selv har jeg bestillt Samsung 245B og håper jeg blir fornøyd med den. Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 takk for svar Vel tror det nesten må bli en samsung på meg også (Får i gave av dama) gledeseg seph Lenke til kommentar
Fre_ZZe Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Konge det, min er på vei i posten men lite som skjer på pakkesporingen foreløpig Vi får oppdatere den store Samsung tråden etterhvert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå